Opel vrea să menţină ratingul pozitiv înregistrat de Zafira pe piaţa europeană. Cu atât de mulţi concurenţi în coasta sa, manufacturierul din Rüsselsheim trebuie să canalizeze din nou lumina reflectoarelor asupra monovolumului său, care din acest an dobândeşte noi niveluri calitative.
Directorul de Marketing, Alain Visser, consideră că noua Zafira este oferta potrivită la timpul potrivit.
„Ştim că toţi clienţii noştri sunt satisfăcuţi de calitatea, fiabilitatea, funcţionalitatea şi versatilitatea acestui model. Acum, am creat o Zafira ceva mai sportivă şi echipată cu motoare mai eficiente. Aceste elemente ar trebui să menţină Zafira pe prima poziţie în sectorul monovolumelor compacte din Europa", conchide Visser.
Preţurile nu au fost stabilite, dar se ştie că modelul 2008 este ameliorat din punct de vedere tehnic, oferind motorizări Euro 5.
Opel va furniza trei noi propulsoare cu un excelent raport consum-prestanţă-emisii de noxe: unitatea pe benzină Ecotec de 1.6 litri şi 115 CP şi propulsorul diesel turbo-diesel de 1.7 litri oferit în variantele de putere 110 şi 125 cai putere.
Din punct de vedere estetic, schimbările sunt minore şi se regăsesc în dreptul proiectoarelor, farurilor, barelor cromate de plafon şi stopuri de tip LED.
Interiorul beneficiază, în plus faţă de vechiul model, de un sistem audio-video, conectat la navigaţie, ce dispune de conexiune externă pentru iPod.
Lansată la începutul anului 2005, a doua generaţie a fost vândută în 450.000 de exemplare, cifră ce reprezintă 10% din cota segmentului MPV.
În România, modelul costă între 15.900 şi 25.280 de euro cu TVA inclus. Versiunea sportivă Zafira OPC este cea mai scumpă din listă, costă cu 3000 de euro mai mult adică 28.270 de euro cu TVA inclus.