BMW este atestat lider în segmentul de lux. La nivel mondial nimeni nu-l întrece, în vânzări, imagine şi ţinută de drum. Seria 7, nava amiral, va avea de anul viitor o generaţie nouă, pregătită să lovească marele său inamic, Mercedes S-Klasse.
Dezvoltarea viitorului model de lux a ajuns în ultima fază. Au mai rămas de efectuat doar testele care vor spune cât de rezistent este ambasadorul mărcii BMW.
Limuzina, cu 30 de ani de carieră la activ, va avea linii mult mai dinamice, un profil ceva mai seducător şi elemente stilistice împrumutate de la superbul Concept CS.
Noul Seria 7 va avea o transmisie automată în 8 rapoarte şi în premieră dispozitivul xDrive, sistemul de tracţiune integrală permanentă folosit în prezent de marea majoritate a modelelor BMW.
Partea estetică este realizată de Chris Bangle, autorul ultimelor bombe pe piaţa maşinilor premium X6 Concept, Seria 1 Cabrio şi Coupe.
Designul va fi mai puţin controversat şi modelat pe o linie sportivă, fără însă ca eleganţa specifică unei limuzine de top să fie degradată din funcţie.
Blocurile optice faţă spate nu vor mai avea nimic în comun cu trecutul, acestea fiind desenate pentru a exprima noile tendinţe BMW.
Interiorul va fi sectorul unde se vor produce cele mai multe modificări. Spaţiul pentru pasageri va creşte la fel ca şi gradul de securitate şi confort. Este de aşteptat apariţia unei planşe de bord noi, cu o consolă centrală foarte accesorizată.
Motoarele, unul din capitolele forte ale BMW, vor constitui o gamă destul de diversă ce va începe cu unitatea de 3.0 litri şi 272 CP şi se va încheia cu puternicul V12 de 6000 cmc.
Berlina de lux Seria 7 va mai include şi un propulsor nou V8 de 414 CP. Debutul oficial este programat în luna octombrie, la Salonul Auto de la Paris.