Chrysler nu va uita prea curând anul 2007. A fost momentul lor de glorie, când vânzările au explodat în Europa, în ciuda faptului că puţine modele din gama sa sunt echipate cu motoare diesel. Pentru americani creşterea cu 7% a numărului de vehicule comercializate în spaţiul comunitar a fost semnalul care le-a dat curajul să creadă că au şanse sporite de reeditare a succesului şi în 2008. Chrysler mizează pe automobile propulsate pe unităţi diesel, iar dovada este noul 300C SRT-Diesel, primul model cu eticheta diviziei sport SRT, echipat cu un agregat pe motorină. Noul automobil va fi cel mai puternic adversar al versiunii consacrate 300C SRT-8, care dispune de motorul V8 pe benzină de 6.1 litri şi 431 cai putere, introdusă în Europa la începutul anului 2006. Dacă din punct de vedere tehnic, diferenţele de performanţă vor fi evidente, cele de natură estetică sunt minore. Practic, 300C SRT-Diesel preia integral kit-ul sportiv de la fratele său 300C SRT-8, la exterior - jantele din aliaj de 20 inch, grila cromată, spoiler uşor evazat, şi interior - volan sportiv, inserturi din fibră de carbon, scaune sportive din piele. Schimbările de decor sunt aplicate în principal la partea din spate, unde spoilerul integrat şi stopurile au fost revizuite foarte discret. Habitaclul vine şi el cu o serie de noutăţi regăsite la instrumentarul de bord, consola centrală şi paleta de culori pentru tapiserie. Tot aici se oferă un sistem multimedia cu hard-disk de 20 GB, touch-screen şi sistem de navigaţie. Din păcate, Chrysler a fost mai puţin inspirat în ceea ce priveşte motorizarea de pe noul 300C SRT-Diesel, ce utilizează acelaşi agregat V6 de 3.0 litri, care produce 218 cai putere şi un cuplu de 577 Nm, de origine Mercedes, implantat şi pe modelul de succes 300C CRD. Preţul estimativ pentru 300C SRT-Diesel Sedan şi Touring va fi de 44.500 de euro, cu peste 7000 de euro mai mult faţă de modelul standard.