Aston Martin va folosi Salonul Auto de la Geneva ca rampă de lansare pentru unul din cele mai apreciate branduri de lux din perioada interbelică. Lagonda, companie ce a luat naştere în 1906 şi ale cărei baze au fost puse de un american, va reveni pe pieţele internaţionale după o pauză de peste 30 de ani.
Marca de lux intrată în portofoliul Aston Martin încă din 1948 va fi relansată, de această dată ca divizie independentă. Este cunoscut fiind faptul că Lagonda a fost un nume asociat versiunilor de top din gama producătorului britanic.
Un prim exemplar sub sigla Lagonda va fi dezvăluit la Geneva, însă nu se ştie dacă este vorba de un concept sau un model pre-producţie.
Ulrich Bez, director executiv la Aston Martin a declarat că este vorba de un automobil „cu un caracter diferit de cel al unui vehicul sportiv”.
Lagonda va intra în competiţie directă cu Bentley, Maybach şi Rolls-Royce şi potrivit aceluiaşi oficial primul model de serie va fi comercializat abia din anul 2012.