Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 13 aug 2010 - Anul XV, nr. 189 (4480)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Lil' Kim este noua imagine a unui brand de votcă

Cântăreaţa americană de muzică rap Lil' Kim s-a asociat cu producătorul de votcă Three Olives pentru a promova un sortiment din această băutură alcoolică cu gust de struguri, informează contactmusic.com.

Cântăreaţa americană, căreia îi place să i se spună "Queen Bee", a fost desemnată imaginea sortimentului de votcă "Three-O Purple", directorii companiei Three Olives considerând că artista reprezintă alegerea perfectă pentru a reprezenta acest produs, considerat "la fel de amuzant, de impertinent şi de sexy precum Queen Bee", aşa cum se afirmă în clipul publicitar ce însoţeşte lansarea băuturii.

Noul produs este promovat printr-o serie de acţiuni concepute de agenţia de marketing Proximo Spirits.

"Deoarece eu sunt Queen Bee, iar purpuriul este culoarea regalităţii, sunt încântată de faptul că Three Olives mi-a cerut să ofer puţin din aroma mea personală campaniei «O-Face» pentru brandul de votcă Purple", a declarat, la rândul ei, cântăreaţa Lil' Kim.

Câştigătoare a şase premii Grammy şi a mai multor discuri de platină, Lil' Kim (pe numele adevărat Kimberly Denise Jones) s-a născut în Brooklyn, New York, în 1974. Ea şi-a început cariera muzicală în 1990, după ce l-a întâlnit pe Biggie Smalls (Notorious B.I.G.).

În anul 2001, Lil' Kim a apărut alături de Christina Aguilera, Pink şi Maya în remake-ul piesei "Lady Marmelade", melodie ce a fost înregistrată pentru coloana sonoră a filmului "Moulin Rouge" şi care a rămas pe locul întâi în topul Billboard 100 timp de cinci săptămâni.

Lil' Kim a concertat şi în România, în august 2009, într-un club din Mamaia.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lil' Kim este noua imagine a unui brand de votcă.
 Vizualizări articol: 583 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lil' Kim este noua imagine a unui brand de votcă0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei