Google
 
vineri, 30 mar 2018 - Anul XXIII, nr. 73 (6783)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7786 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3095 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Precizări

În urma reclamaţiei dnei Brânduşa-Elena Steiciuc din data de 24.03.2018, dorim să facem următoarele precizări:

Ca urmare a scanării produsului “Whiskas hrană umedă cu gust de pasăre” intra automat în plus un alt cod al unui alt produs, “Pachet Easter Butterfly”, cauză a unei erori umane din departamentul IT. Desigur, greşeala este de neiertat, empatizând întru totul cu dna Steicicuc.

Dorim să-i mulţumim clientei pentru că astfel am reuşit să ne dăm seama şi noi de eroare, corectând-o imediat, astfel încât alţi clienţi să nu întâmpine aceeaşi problemă. Drept urmare, am retras produsul de la comercializare, urmând ca în data de 26.03.2018, imediat ce eroarea a fost remediată, produsul să fie repus în vânzare.

Ca peste tot, în domeniul retail-ului, au loc promoţii, creare pachete cu cadouri sau gratuităţi, lucru care, din păcate, a generat anomalia de mai sus. Asemenea situaţii sunt însă erori, extrem de rare şi de scurtă durată. Este în interesul direct al oricărui comerciant ca preţurile să intre corect pe casa de marcat, precizând că fiecare produs este identificat printr-un cod unic, astfel încâttransabilitatea să fie asigurată. Dacă însă, aşa cum s-a observat în situaţia de faţă, este vorba de o regretabilă eroare de sistem informatic, restituim suma de bani aferentă produsului scanat.

Nicio activitate umană nu este lipsită de greşeli, dar o eroare nu este dovada unei intenţii – vrem să o asigurăm pe această cale pe dna Steiciuc că nimeni nu a avut nici cea mai mică intenţie de a greşi şi dorim să ne cerem scuze public pe această cale. Magazinul nostru are numeroşi clienţi, dintre care o bună parte clienţi fideli. Ne bazăm astfel pe buna lor opinie şi putem demonstra cu uşurinţă că tratăm cu mare atenţie orice problemă.

Vă mulţumim mult pentru atenţia acordată în situaţia de faţă.

  

Cu deosebită consideraţie,

Carrefour România SA,

Punct de lucru – Hypermarket Carrefour Suceava

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Precizări.
 Vizualizări articol: 1216 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Precizări0.05

Shopping City Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Servicii Optica Medicala Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei