Google
Arcadia CMB
Arcadia CMB
Arcadia CMB
 
luni, 21 nov 2011 - Anul XVI, nr. 275 (4873)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6559 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9517 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video
Catalin MIHULEAC

Cătălin MIHULEAC


Pufoaica de vară

Patapievici şi berea „Leffe”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Românii înzestraţi de la natură sau care şi-au format în timp gusturi mai rafinate cunosc, din călătoriile lor europene, berea belgiană „Leffe”; o licoare pornită în secolul al XIII-lea dintr-un sălaş sfânt – o mănăstire catolică - pentru a-şi învălura plăcutele senzaţii pe gâtlejuri internaţionale. Au încercat-o pe terasele Paris-ului şi în cafenelele Bruxelles-ului, au savurat-o în Luxembourg, dar au regăsit-o, cu plăcută nedumerire, în rafturile supermarketurilor din prăpădita noastră ţară.

Interesant este că, la vremea lansării sale spre o nouă treaptă de notorietate – se întâmpla prin anul 1975 -, această marcă nu a avut la îndemână bugete de publicitate copleşitoare, pentru a-şi înfige stindardul în inima pieţei şi a trece la producţia industrială.

Aşa că a fost silită să apeleze la o altă tactică. Aceea de a trimite gratuit câte o superbă cutie, conţinând fiecare patru sticle – patru sortimente - de bere „Leffe”, la câteva mii de personalităţi reprezentative din lumea spectacolului, din lumea presei, din lumea politică şi din alte lumi, comparative ca importanţă. Persoane considerate a fi lideri de opinie în domeniile lor, persoane capabile, prin ponderea lor, să influenţeze, chiar să dicteze indirect comportamentul de cumpărători al celorlalţi.

Aceeaşi situaţie este valabilă şi în alte domenii, chiar şi în artă, unde comportamentul consumatorilor este dictat de liderii de opinie. Dacă cinci critici de artă cu greutate decid că opera unui anume pictor este guvernată de un talent care alunecă spre geniu, nimeni nu îndrăzneşte să se pună de-a curmezişul. Consumatorul de artă nu se pronunţă, decât după ce a ascultat opinia liderilor de opinie din domeniu. Aşa a apărut pe piaţă un Patapievici, ca să luăm cel mai sforăitor exemplu din ultimiii ani. La fel ca berea „Leffe”.

Cu o singură diferenţă, dar una notabilă. Dacă în cazul berii „Leffe” liderii de opinie au sprijinit un produs de foarte bună calitate, cu gonflabili ca Patapievici, mai devreme sau mai târziu lumea oricum se lămureşte.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Patapievici şi berea „Leffe”.
 Vizualizări articol: 928 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.20/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.2 din 5 voturi
Patapievici şi berea „Leffe”4.255

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Alte articole semnate de:
Cătălin MIHULEAC
Cătălin MIHULEAC
Mircea Radu IACOBAN
Mircea Radu IACOBAN

 

 

Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei