Mitsubishi devine promotorul sistemelor de propulsie alternative. La numai o jumătate de an de la apariția în Europa a noului Outlander, marca japoneză a lansat Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV). Versiune hibridă cu alimentare la priză promite performanțe de consum nemaiîntâlnite în segmentul SUV.
Outlander PHEV consumă doar 1,9 litri de benzină la 100 km și promite o autonomie de peste 50 km în modul electric. Nici un alt SUV din lume nu reușește să atingă o cifră de consum atât de mică, un capitol la care modelul japonez este chiar mai performant decât cel mai economic automobil de oraș.
Cu un singur plin de benzină pot fi parcurse distanțe de până la 800 de km, viteza maximă asigurată de noua versiune fiind de 170 km/h.
Mai mult decât atât, prin prisma autonomiei de drum ridicate, a consumului extrem de scăzut și a tracțiunii 4WD care permite escapade în natură, versiunea benzină-electric Outlander poate sufla chiar și din clienții mașinii electrice prezente pe piața europeană.
Fabricat exclusiv în Japonia, la uzina Okazaki, noul SUV hibrid oferă posibilitatea alimentării la priză a bateriilor ce alimentează întregul sistem electric.
Alcătuit dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri și 114 de cai putere, două motoare electrice ce produc fiecare 82 cai putere, două invertoare și un pachet de baterii compact poziționat între punțile mașinii, sistemul hibrid Mitsubishi se anunță unul din viitorii campioni ai eficienței.