Renault aplică o serie de modificări unei familii de vehicule ce se bucură încă de la debut de succes. A doua generație Kangoo beneficiază de o restilizare care aduce elemente noi la partea de design, dotare și propulsie. Schimbările cele mai importante se regăsesc la nivel estetic și tehnic.
Pentru a-l face să arate mai tânăr, designerii Renault au ajustat secțiunea frontală în ton cu noua linie de design deschisă de Clio III. Farurile își păstrează forma alungită, dar vin cu un contur diferit, în timp ce noua capotă, acum mai scurtă, nu mai găzduiește emblema mărcii franceze.
Secțiunea spate se remarcă prin noul desen aplicat ușilor și blocurilor optice. Sigla Renault este înlocuită de numele mărcii poziționat la același nivel cu mânerul ușii.
Interiorul vine la rândul său cu câteva elemente de noutate.
Chiar dacă planșa de bord rămâne aceeași, panelul ușilor și consola centrală dispune de materiale mai calitative. Deasupra consolei se află noul sistem R-Link, iar în capătul opus al acesteia se află levierul de transmisie.
Capitolul propulsie este dominat de motoarele diesel dCi, ce generează 75, 90 și 110 cai putere. Există și un motor pe benzină, de ultimă generație, TCe de 115 cai putere cu emisii de numai 140 g/km, însă cea mai economică versiune rămâne turbodieselul de 75 cai putere al cărui consum este de 4,3 litri la 100 km.
Kangoo Facelift dispune de indicatorul de schimbare a treptelor de viteză, completat de funcția ECO-mode care poate realiza o economie de până la 10% prin ajustarea cuplului motor și accelerației.
În lista echipamentelor își face loc noua generație de sisteme ESC (controlul stabilității) combinat cu asistentul la pornirea în rampă și tehnologia Extended Grip ce îmbunătățește tracțiunea pe suprafețe cu aderență precară.
Ca și până acum, Renault Kangoo vine în versiunile Van, Compact, Maxi și modelele electrice Z.E. și Maxi Z.E.