TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
luni, 14 oct 2013 - Anul XVIII, nr. 239 (5446)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8743 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,01 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Opel introduce noul motor turbo pe bezină de 1.0 litru

Opel a prezentat detalii cu privire la noul motor pe benzină în cadrul unui evenimentul din Germania. Unitatea este o versiune SIDI Turbo de 1,0 litru, în totalitate nouă, ce va ridica ştacheta rafinamentului motoarelor cu trei cilindri. Propulsorul este mai economic şi mai ecologic, cu un nivel de zgomote şi vibraţii mai mic decât al multor motoare cu patru cilindri.

Această unitate de propulsie de dimensiuni mici îşi contrazice mărimea „de buzunar”, dezvoltând o putere de 115 cp şi generând un cuplu mare, de 166 Nm, în gama de turaţii 1.800 – 4.700 rpm.

Prin urmare, asigură o accelerare mai bună la turaţii reduse decât motoarele mai mari de putere similară, consumând mult mai puţin carburant şi având emisii mai mici de CO2.

De exemplu, în comparaţie cu motorul curent de 1,6 litri, cu aspiraţie naturală, noul motor 1.0 SIDI Turbo cu injecţie directă de benzină (SIDI = Spark Ignition Direct Injection) oferă aceeaşi putere maximă, generând un cuplu mai mare cu 30% şi asigurând o economie de carburant de 20%.

Tehnologiile de ultimă oră includ injecţia directă de carburant la înaltă presiune, un sistem de supraalimentare ultra compact, sincronizarea continuu variabilă a supapelor şi o structură uşoară, din aluminiu, cu o galerie de evacuare integrată în chiulasă.

Motorul 1.0 SIDI Turbo este primul membru al unei familii noi, modulare, de motoare pe benzină cu trei şi patru cilindri din clasa cu cilindree mai mică de 1,6 litri, care sunt proiectate astfel încât să satisfacă cererea clienţilor de motoare puternice, de mari performanţe, cu cilindree redusă.

Acesta îşi va face debutul anul viitor pe modelul Opel ADAM, alături de o transmisie manuală cu şase trepte de viteză, nouă în totalitate. Motorul este proiectat să fie utilizat împreună cu sistemul Start/Stop pentru toate autovehiculele şi se preconizează că în regim mixt va avea emisii de CO2, mult sub 100 g/km.

Structura motorului, integral din aluminiu, a fost proiectată astfel încât să fie redus atât nivelul de zgomot cauzat atât de pătrunderea aerului, cât şi cel transmis prin structura motorului, precum şi pentru a reduce greutatea. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel introduce noul motor turbo pe bezină de 1.0 litru.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 587 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel introduce noul motor turbo pe bezină de 1.0 litru0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei