Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 19 iun 2013 - Anul XVIII, nr. 139 (5346)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6285 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Mercedes C 63 AMG, potențial sportiv și dinamică pură

Mercedes se laudă de propria divizie de vehicule de performanță. AMG a creat de-a lungul timpului mașini puternice, unele devenite repere în timp pentru cei care pășeau în lumea bolizilor. Un nume de referință este și C 63 AMG, disponibil în versiunile limuzină, coupe și break.

Ca și aspect, modelul preia ingredientele modelului comun C-Klasse,  adică noile blocuri optice față cu sistem LED, noul spoiler frontal cu prize de aer bine dimensionate, bara de protecție spate și grilă motor revizuită, fusta față decorate în negru "high-gloss".

Capota este fabricată integral din aluminiu, iar anvelopele cu talon îngust pot îmbrăca jante de 18 sau 19 inch.

Pentru partea de motorizare, inginerii AMG au adus câteva optimizări fără ca puterea propulsorului V8 să crească. Deși parametrii tehnici și curba de cuplu sunt practic identice cu vechiul model, consumul este cel care a suferit modificări. C 63 AMG este mai eficient și consumă cu 1,4 litri mai puțin decât modelul anterior, adică 12,0 litri/100 km în cazul sedanului și 12,3 litri/100 km pentru versiunea break (Estate).   

Sub capotă se află același agregat atmosferic de 6,2 litri, care generează 457 de cai putere la 6.800 de rotații pe minut. Vârful de cuplu se atinge la 5.000 rpm, atunci când la roțile motoare spate ajung fix 600 Nm. Potrivit datelor oficiale, model sportiv poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,5 secunde.

La fel ca majoritatea mașinilor sportive elaborate de AMG și versiunea de top C-Klasse este disponibilă doar cu o transmisie automată cu 7 trepte denumită "AMG SPEEDSHIFT MCT 7". Există patru moduri de funcționare a cutiei, pe care șoferul le poate selecta în funcție de propriile nevoi.

În cazul în care clientul doreşte mai multă sportivitate la propriu, poate apela la pachetul ”Performance”, care îi aduce un plus de putere motorului, detalii aerodinamice și sportive pentru caroserie, și un propulsor de 487 CP.

C 63 AMG dispune de un difuzor aerodinamic, ambreiajul multidisc al transmisiei, suspensiile mai rigide și barele stabilizatoare mai groase. Designul interior variază considerabil faţă de modelul 2007. Ecranul de navigaţie, tabloul de bord şi materialele pentru tapițerie aduc o atmosferă proaspătă habitaclului, la fel ca și volanul ce este aplatizat în partea de jos. Scaunele, reglabile electric, sunt tapiţate ca standard cu două tipuri de piele "Arctico" şi "Dinamica".

Mercedes echipează mașina cu 11 sisteme avansate de siguranță și asistență a șoferului, majoritate preluate de pe limuzinele CLS și S-Klasse.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Mercedes C 63 AMG, potențial sportiv și dinamică pură.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 609 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes C 63 AMG, potențial sportiv și dinamică pură0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei