Citroën începe să-și construiască imaginea de producător premium prin intermediul gamei DS. După succesul uriaș al lui DS3, francezii au făcut loc unui model complet nou, care surprinde prin aspectul atipic. Vorbim de DS4, un automobil din clasa compactă cu siluetă și aer de crossover.
DS4 va costă în medie cu 1.500-1.850 de euro mai mult decât C4 și este disponibil la lansare cu patru motorizări.
Gama cuprinde unități diesel HDi de 110 şi 160 cai putere și e-HDi de 110 CP, plus unitatea pe benzină aspirată normal (VTi) de 120 cai putere.
Modelul are la bază platforma lui C4, cu care împarte 80% din componente, deşi la exterior doar farurile şi capota sunt aceleaşi. DS4 are o gardă la sol mai mare cu 3 cm, o caroserie în cinci uși cu o siluetă de coupe și reunește avantajele estetice ale unui coupe cu versatilitatea unui sedan.
DS4 vine cu elemente individuale, dar și cu o serie preluată de la noua generație C4 și nu poate fi încadrat în nici o clasă, fiind mai degrabă un model de nișă care poate atrage atenția prin particularitățile sale. Este o mașină spațioasă, cu aspect de crossover, lucrată atent la interior, echilibrată stilistic la exterior și cu dimensiuni care sugerează agilitate. Nivelul de calitate este un alt atu foarte important de care francezii vor profita din plin.
Cu o lungime de 4,27 metri, DS4 este mai mic cu 5 cm decât noul C4. Înălțimea neobișnuit de mare de 1,53 metri, media segmentului fiind de 1,40 metri, și lățimea de 1,81 metri, de asemenea generoasă, asigură spațiul și confortul necesar pentru cinci pasageri.
DS4 este o mașină de familie doar pe jumătate, portbagajul fiind ușor subdimensionat, aceasta oferind standard 370 de litri, cu 38 de litri mai puțin decât un C4.