Honda vrea o felie cât mai mare din piața europeană, iar pentru a o cuceri are nevoie de o ofertă generoasă de modele diesel. Fabricantul japonez a pregătit deja o nouă clasă de motoare diesel care urmează să fie disponibile pentru început pe două automobile. Noua generație CR-V va putea fi echipată cu unitatea 1.6 i-DTEC, un propulsor agil, economic dar și dinamic.
Acest model va intra pe piață în cursul anului curent.
Până la finalul acestui an însă, motorul 1.6 i-DTEC va fi disponibil pentru noua gamă Honda Civic.
Având cel mai redus nivel de emisii CO2 din clasa sa, de numai 94g/km, noul motor diesel va oferi posesorilor Honda Civic un excepţional echilibru între performanţă si economie de combustibil.
Noul motor va avea o masă ușoară și va fi capabil să dezvolte un cuplu de 300 Nm la 1.500 rpm. Marca japoneză promite că ”noul Civic cu propulsor 1.6 i-DTEC va oferi un foarte bun mix de performanță superioară, agilitate în manevrare și emisii scăzute de dioxid de carbon”.
Noul motor este primul din seria celor dezvoltate de Honda pe baza tehnologiei Earth Dreams.
Tehnologia va sta la baza reînnoirilor pe care Honda se pregătește să le opereze la toate motoarele existente pe vehiculele sale de pe piața europeană în următorii trei ani.