Opel începe numărătoarea inversă pentru cel mai nou model al său. În prima partea a anului 2013, micul Adam va fi disponibil în reprezentanţele mărcii din Europa. Autovehiculul urban şic de mici dimensiuni, campionul personalizării, va atrage multe priviri în oraş, la fel cum s-a întâmplat la premiera sa mondială de la Salonul Auto de la Paris la începutul lunii septembrie.
Aspectul său modern, îndrăzneţ şi colorat, împreună cu potenţialul său aproape nelimitat de personalizare asigură unicitatea fiecărui exemplar Adam.
Cu acest model complet nou, Opel intră pe segmentul A, orientat spre lifestyle. Fiind un original model hatchback cu trei uşi, este perfect pentru a fi condus în oraş. Cu toate acestea, dinamica sa de conducere excelează şi în afara oraşului, datorită şasiului şi setărilor de direcţie care pun accentul pe fun şi agilitate. În interior, Adam oferă transport pentru patru persoane care se vor bucura de o atmosferă premium şi de un spaţiu generos; pasagerii din faţă beneficiază de un spaţiu neobişnuit de mare pentru un autovehicul de dimensiuni mici.
Opel Adam oferă, de asemenea, tehnologii premium caracteristice segmentelor superioare. Noul sistem infotainment IntelliLink care integrează smartphone-ul proprietarului în autovehicul (Android şi Apple iOS) transformă acest model în modelul de mici dimensiuni cu cea mai bună conexiune. Alte funcţii, ideale pentru mediul urban în care modelul ADAM se află în elementul său, sunt noua generaţie a sistemului de asistenţă la parcare, care parchează automat autovehiculul, sistemul pentru monitorizarea unghiului mort, precum şi servodirecţia cu un mod CITY acţionat printr-o simplă apăsare de buton.
ADAM nu asigură doar mai multe posibilităţi de personalizare comparativ cu concurenţa: având numeroase echipamente standard, modelul este un autovehicul polivalent la un preţ avantajos. Chiar şi tehnologiile premium şi opţiunile multiple de personalizare sunt accesibile.
Opel estimează că aproape 80% dintre clienţii care vor achiziţiona modelul Adam vor fi persoane fizice, peste jumătate dintre aceştia fiind clienţi noi.
Printre pieţele principale ale noului autovehicul Opel de mici dimensiuni orientat către lifestyle se vor număra Germania, Marea Britanie, Franţa şi Olanda.
Adam nu numai că a fost dezvoltat în Germania – în cadrul Centrului tehnic şi de design internaţional din Rüsselsheim – ci va fi şi produs în Germania. Opel este singurul producător auto care a luat această decizie pentru un autovehicul de mici dimensiuni, acest lucru fiind posibil datorită eficienţei ridicate a uzinei din Eisenach. A fost investită o sumă totală de 190 de milioane de euro pentru începerea producţiei modelului ADAM, dintre care 120 de milioane au fost investite în uzina propriu-zisă. Printre aceste investiţii se numără noi clădiri şi instalaţii de producţie de ultimă generaţie.