Hyundai vine pe segmentul mașinilor de familie cu o propunere interesantă. Pentru prima oară marca sud-coreeană aduce un exponent în segmentul mediu, prin care încearcă să capteze atenția publicului european. i40 SW se luptă cu numele grele precum Ford Mondeo, Opel Insignia ST sau VW Passat Variant și mizează pe valori precum design, fiabilitate și dinamică.
Gama de motoare include patru unități Euro 5: două pe benzină și două diesel ce acoperă o gamă de putere de la 115 CP la 177 CP, oferind cuplu pe o plaja largă de turații.
Sunt disponibile atât cu transmisii manuale, cât și transmisii automate.
Motorul cu cel mai mic consum este propulsorul diesel de 1,7 litri, ce produce 115 CP. Acesta emite numai 113g/km de CO2 și asigură un consum de carburant de 4,3 l/100km.
Oferind în standard numeroase dotări de top, care în mod normal sunt disponibile doar ca opțiuni în rândurile competiției, echiparea generoasă a lui i40 SW promite să fie unul dintre principalele atuuri ce vor atrage potențialii clienti.
Lista dotărilor de top include sistemul inteligent de parcare și sistemul de menținere a benzii de rulare, precum și sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth cu recunoaștere vocală și navigație cu cameră pentru mersul cu spatele.
În ceea ce privește confortul, i40 SW este echipat cu frână de parcare electrică, scaune față ventilate, scaune spate încălzite și rabatabile, precum şi dotări noi pentru acest segment, precum sistemul automat de dezaburire.
Pe parte de siguranță pasivă, modelul Hyundai de segment D este standard dotat cu până la 9 airbaguri.
Capacitatea de depozitare este de 553 de litri, disponibil cu bancheta spate ridicată, și până la 1.719 litri, cu bancheta spate rabatată.