Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 8 mar 2012 - Anul XVII, nr. 56 (4961)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9757 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6253 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Opel introduce Insignia cu motorizare biturbo diesel

Opel continuă să îmbunătăţească şi să perfecţioneze vârful de lance al companiei. Insignia, model care a înregistrat un succes răsunător, vine la Salonul Auto Internaţional de la Geneva (6-18 martie) cu noul motor diesel BiTurbo de 195 cp ce generează un cuplu de 400 Nm. Cu un consum de doar 4,9 litri la 100 de kilometri (şi un nivel al emisiilor de 129 g de CO2/km) Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii în ceea ce priveşte consumul de carburant.

Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale şi două stadii de supraalimentare.

Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe. Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracţiunea pe puntea faţă sau tracţiunea integrală (AWD).

Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI  este disponibil în toate variantele de caroserie.

Acesta este proiectat pentru a furniza o performanţă agilă, promptă şi fluidă în momentul accelerării. Insignia sedan cu tracţiune faţă şi transmisie manuală cu şase trepte accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde şi atinge o viteză maximă de 230 km/h.

„Datorită tehnologiei noastre BiTurbo, motoarele de dimensiuni mai mici dezvoltă o putere și mai mare şi facilitează diminuarea consumului de carburant şi a nivelului de emisii cu 30%”, a declarat Volker Scharf, inginer-şef pentru modelul Insignia.

În cadrul sistemului BiTurbo, cele două turbocompresoare de dimensiuni diferite acţionează fie individual, fie ca un ansamblu. Turbocompresorul mai mic asigură o accelerare extrem de rapidă la turaţii mai scăzute ale motorului. Aceasta înseamnă că pedala de acceleraţie răspunde imediat, întârzierea inoportună a turbinei fiind eliminată.

Senzorii integraţi în bujiile incandescente măsoară presiunea de 100.000 de ori pe minut, asigurând în permanenţă funcţionarea motorului în parametrii săi optimi şi, de asemenea, facilitând un consum de carburant şi emisii minime.

Cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, cel mai performant din ofertă, gama de modele Opel Insignia prezintă acum patru motoare turbo diesel cu injecţie directă common rail, ce dezvoltă o putere cuprinsă între 110 cp şi 195 cp.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel introduce Insignia cu motorizare biturbo diesel.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 595 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Opel introduce Insignia cu motorizare biturbo diesel5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei