Hyundai a reușit să-i cucerească pe europeni cu cel mai nou produs al său. Crossoverul ix35 se prefigurează deja un viitor best-seller în clasa compactă, la debutul acestui vehicul înregistrându-se peste 33.000 de comenzi, depăşindu-se astfel aşteptările producătorului. Lansat pentru public în varianta de producţie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, interesul pentru ix35 s-a dovedit unul major, clienţii europeni fiind determinaţi să achiziţioneze acest nou SUV dinamic.
Designul, dotările, dar mai ales pachetul de servicii cu care este oferit s-au dovedit a fi lozul câștigător pentru un debut în forță al proaspătului model Hyundai.
Noul ix35 vine însoţit de pachetul de servicii unic pe piaţă “Triple 5” şi a atins într-o singură lună aproximativ 70% din cifrele anuale de vânzări propuse. Reacţia pozitivă a clienţilor la adresa noului model a încântat echipa europeană de management Hyundai.
„Am anticipat că ix35 va atrage publicul larg pentru că pune la dispoziţie un pachet extrem de atractiv mai ales pentru clienţii europeni, reprezentând de asemenea o nouă abordare pentru SUV-urile marca Hyundai”, a declarat Allan Rushforth, Vice-Preşedinte al Hyundai Motor Europe. „În acest sens, am stabilit pentru noul model o ţintă de vânzări ambiţioasă, însă cererea reală a fost una copleşitoare, cu un nivel ridicat de interes atât din partea proprietarilor de Hyundai, cât şi din partea potenţialilor noi clienţi ai mărcii. Cifrele de vânzări ix35 pentru acest an vor juca un rol cheie în atingerea cotei de piaţă propuse pentru 2010”, a adăugat acesta.
Pe lângă faptul ca a fost creat pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor şi stilului de viaţă dinamic, specific şoferilor europeni şi a familiilor acestora, oferind mai mult stil, mai mult spaţiu, echipament îmbunătăţit şi motorizări eficiente, ix35 reprezintă modelul caracterizat de atributul prim: primul Hyundai la nivel european ce prezintă limbajul de design ‘fluidic sculpture’; primul Hyundai construit în Europa, primul model ce include pachetul Triple 5.
Inegalat de concurenţa europeană, pachetul Triple 5 oferă clienţilor europeni siguranţă extremă, prevăzând modelul ix35 cu servicii post-vânzare de cea mai înaltă calitate. Pachetul include 5 ani de garanţie integrală, 5 ani de asistenţă rutieră şi 5 ani de verificări periodice gratuite.
În 2009 Hyundai a înregistrat o creştere la nivelul cotei de piaţă în vânzările de autovehicule noi, atingând nivelul de 2,4% şi estimează o cotă de 2,75% pentru anul 2010.