TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
joi, 26 nov 2009 - Anul XIV, nr. 278 (4264)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8747 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0535 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Lexus LS 460 alege tracţiunea integrală

Lexus excelează la două capitole: fiabilitate şi motoare hibride. La polul opus se află tracţiunea integrală, un domeniu căruia japonezii nu i-au acordat mare atenţie. Situaţia se poate schimba pe viitor mai ales că europenii se arată tot mai interesaţi de automobilele cu sisteme 4x4.
Pentru a veni în întâmpinarea unor astfel de cereri, Lexus are încă un model – cel de al doilea din gamă, echipat cu tracţiune integrală. Este vorba de LS 460 AWD, ce lărgeşte oferta de modele a constructorului japonez pe sectorul limuzinelor de clasă mare.
Tehnologia AWD (All-Wheel Drive), disponibilă pe sedanul premium, include un sistem format din trei diferenţiale, din care unul cu alunecare limitată de provenienţă Torsen. Acesta este integrat în axa spate, la fel ca şi la LS 600h, numai că la modelul hibrid diferenţialul este legat la o transmisie variabilă continuă (CVT) cu gestiune electronică, în timp ce la noul LS 460 AWD, el lucrează cu o transmisie automată cu opt trepte.
În condiţiile unui carosabil cu aderenţă normală, sistemul AWD utilizat de Lexus distribuie cuplul motor între punţile faţă şi spate sub un raport 40:60 (în proporţie de 40% pe roţile axei faţă şi 60% pe roţile axei spate). Cuplajul de tip Torsen modifică distribuţia cuplului la un raport 30:70 - când aderenţa este precară, repartizând forţa motorului mai mult spre puntea spate.
Versiunea cu tracţiune integrală va fi disponibilă numai pe modelul echipat cu motorul V8 pe benzină de 4.6 litri ce generează 381 de cai putere disponibili la 6400 rpm şi cuplu torsional de 493 Nm la 4100 rpm.
Versiunea AWD este mai scumpă cu 1.700 de euro decât modelul cu tracţiune spate LS.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lexus LS 460 alege tracţiunea integrală.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 596 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lexus LS 460 alege tracţiunea integrală0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei