Chevrolet deschide un nou capitol în segmentul maşinilor de oraş.
La 11 ani distanţă de la debutul său Matiz devine istorie, succesorul acestuia fiind prezentat oficial la Geneva.
Purtând denumirea Spark, noul model se rupe total de linia banală şi aspectul perimat al micului gigant. Designul, performanţele, confortul şi, nu în ultimul rând, siguranţa ating acum o nouă dimensiune.
Din punct de vedere estetic, Spark este mai impozant, pasajele evazate ale roţilor conferind un aspect contemporan, în timp ce profilul cu o nervură ce porneşte din dreptul stopurilor lasă impresia unui automobil sofisticat.
Cu lungime totală de 3.640 mm şi un ampatament generos, de 2.375 mm, Spark oferă un interior cu un spaţiu remarcabil, pasagerii din spate având suficient spaţiu pentru a călători în condiţii confortabile.
O surpriză plăcută o reprezintă dotările pe linie de siguranţă, Spark fiind echipat cu airbaguri pentru şofer şi pasagerul din faţă, airbaguri laterale şi de tip cortină, ABS şi ESP - programul electronic al stabilităţii.
În ceea ce priveşte filozofia designului interior, Spark se detaşează prin simplul fapt că habitaclul este mai primitor şi cu o componentă ergonomică bine evidenţiată.
Partea de motorizare include două unităţi pe benzină: 1,0 litru de 67 de cai putere şi 1,2 litri de 79 de cai putere. Propulsoarele atmosferice (non-turbo) au patru cilindri fiecare, două axe cu came şi se evidenţiază prin eficienţa în consum şi nivelul scăzut la emisiilor.
Pe pieţele europene modelul Chevrolet va fi comercializat de la începutul anului viitor.
Spark face parte dintr-o serie de automobile complet noi, cu destinaţie globală, dezvoltate pentru a putea corespunde necesităţilor actuale şi bazate pe design expresiv, rafinament şi valoare. Vor exista două versiuni, ambele pe o caroserie hatchback, cu trei şi respectiv cinci uşi.