Ceea ce diferenţiază versiunea de top de restul seriei de vehicule Continental este caroseria de un alb imaculat, jantele fumurii cu un design original, spoilerul ce găzduieşte două fante de aerisire şi o priză centrală de ventilaţie a motorului, geamurile fumurii şi evacuările ovale.
Motorul, o unitate cu 12 cilindri în V, poate funcţiona pe bioetanol sau benzină şi este capabil să propulseze bolidul de lux în doar 3,9 secunde până la 100 de kilometri pe oră, performanţă care îl face egalul unor modele Ferrari şi Lamborghini.
Producătorul afirmă că pentru a demara de la 0 la 160 de kilometri pe oră sunt necesare doar 8,9 secunde iar în priză directă de la 80 la 120 km/h se ajunge în 2,6 secunde. Motorul asigură o viteză maximă de 329 km/h şi un cuplu imens de 800 Nm disponibil de la 1700 de rotaţii! Puterea agregatului este livrată ambelor punţi prin intermediul unei cutii automate ZF, care schimbă treptele mai rapid şi lin decât o face sportivul Bentley GT Speed.
Fiind mai uşor cu 110 kilograme decât modelul amintit anterior, Continental Supersport se laudă cu performanţe net superioare, discuri din carbon ceramic, caroserie din fibră de carbon şi sistemul de control continuu al suspensiilor.