Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 14 mai 2008 - Anul XIII, nr. 111 (3792)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6438 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Ferrari GT allora...mi chiamo California

Ferrari a încălcat promisiunea, dar este pe jumătate iertată.

La numai trei zile de la stabilirea unui legământ, prin care Căluţul Cabrat jura că pe data de 20 mai urma să ne dezvăluie noua starletă din Maranello prin intermediul sitului www.ferrarigtcountdown.com, înţelegerea a căzut.

Ieri, chiar de la primele ore ale dimineţii, presa a descoperit în poşta electronică primul set de fotografii al noului model Ferrari. Ne aşteptam să găsim date despre GT, aşa cum era el anunţat că se va numi, în schimb ne-am trezit cu noul California.

Nu ştim motivul pentru care Ferrari a decis să trimită mai devreme acest prim set de 3 imagini, dar putem bănui: cu siguranţă şi-a menajat fanii care aşteptau fremătând noua maşină, eliberându-i astfel de o presiune inutilă.

Cât despre California, numai de bine. Este de departe cel mai apetisant Ferrari pe care l-am văzut vreodată. Deşi poate ne-am înşela, din cauza faptului că farmecul unei decapotabile amplifică senzaţia senzorială, sentimentul care te încearcă doar privind-o este mereu acelaşi.

California este primul cabriolet ce dispune de un acoperiş rigid retractabil ce asigură un plus de versatilitatea faţă de tradiţionala decapotabilă cu acoperiş din material textil.

Noul model ce dispune de două locuri la interior, este animat de un propulsor V8 de 460 de cai putere, acelaşi care se află montat şi pe F430. Aşezat în poziţie central anterioară, o altă noutate absolută la Ferrari, că unitatea cu injecţie directă îl ajută pe noul California să sprinteze în doar 4 secunde până la viteza de 100 km/h.

Caroseria fabricată în mare parte din aluminiu, transmisia cu dublu ambreiaj şi sistemul de tracţiune F1 Trac, ce acţiunea pe puntea spate, fac din decapotabila Ferrari un automobil unic în peisajul sportivelor de top.

La acestea se mai adaugă frânele Brembo din carbon ceramic, suspensia de tip paralelogram deformabil.

Ferrari ne asigură că pe parcursul următoarelor zile vom afla şi alte detalii despre noul model ce se doreşte o interpretare modernă a clasicului Ferrari 250 GT California, la modă în anii '60.

Acum că noul California a făcut înconjurul lumii, care mai este rostul portalului www.ferrarigtcountdown.com. Urmează cumva o altă surpriză?

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ferrari GT allora...mi chiamo California .
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 563 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ferrari GT allora...mi chiamo California0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei