Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 2 mai 2008 - Anul XIII, nr. 101 (3782)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   5 imagini |   ø fişiere video

Volkswagen Golf TDI Hybrid mortua est!

Volkswagen ne demonstrează că o minune nu ţine mai mult de trei zile.

În martie la Salonul Auto de la Geneva germanii au prezentat în premieră mondială conceptul Golf TDI Hybrid, aşteptat să sosească pe piaţă în anul 2010, care cel puţin prin prisma performanţelor se anunţa ca una din cele mai atractive oferte în sectorul maşinilor ecologice.

Dar, surpriză! Producătorul nr.1 de automobile din Europa s-a întors cu 180 de grade şi nici nu mai vrea să mai audă de modelul în cauză.

Deşi oficialii au dat garanţii că prototipul hibrid va lua calea producţiei de serie, astăzi promisiunea este încălcată. „Volkswagen a renunţat la maşina ecologică” spune unul din responsabilii acestui proiect.

Putem spune atunci ... Golf TDI Hybrid a murit!

Se pare că socoteala de la salon nu se potriveşte cu cea de acasă. Ce a cauzat uciderea din faşă a unui produs ce prefigura un succes total?

Adevăratul motiv care a determinat luarea deciziei radicale, stoparea planului de dezvoltare pentru modelul de serie, este costul de producţie mult prea ridicat. Dacă ajungea în producţia de serie, Golf TDI Hybrid ar fi fost vândut la dealeri la un preţ foarte mare, ce l-ar fi îndepărtat pe clientul tradiţional al compactului Golf de automobilul hibrid.

După mai multe calcule s-a ajuns la concluzia că versiunea ecologică ar fi fost cu până la 30% mai scumpă decât versiunea de bază Golf şi puţini ar fi fost cei care s-ar fi apropiat de modelul cu propulsie hibridă, oricât de economic şi ecologic ar fi fost acesta.

De asemenea, se pare că nici compania nu ar fi avut prea multe de câştigat de pe urma lui Golf TDI Hybrid, profitul rezultat fiind sub aşteptări.

Ce-am pierdut noi? În primul rând, un model foarte economic, 3,4 litri /100 km, şi ceva mai silenţios decât motoarele diesel din prezent. Grupul propulsor hibrid era format dintr-un motor diesel cu trei cilindri de 75 CP, cuplu maxim 126 Nm la 3800 rpm, şi un motor electric de 27 CP.

Ce-au pierdut ecologiştii? Un model foarte prietenos cu mediul - cu un nivel al emisiilor de 89 g/km, ce corespunde normelor Euro 6.

Ce a pierdut Volkswagen? Ocazia de a arăta în mod convingător că tehnologia hibridă este una din alternativele momentului la problema poluării mediului înconjurător.

Oficial, Volkswagen nu a comentat nimic pe marginea acestui subiect. Poate că încă se mai caută o soluţie salvatoare pentru Golf TDI Hybrid.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Golf TDI Hybrid mortua est!.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 519 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 2 voturi
Volkswagen Golf TDI Hybrid mortua est!4.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   �nc�lcita-i latina asta! trimis de
( 2 mai 2008, 17:12:35
Totu-i OK �n articol, nici n-ai prea avea ce comenta -au �ncercat si ei un pont, au mai socotit putin si au vazut ca-i nerentabil, drept care l-au abandonat. Nimic nou sub soare. Dar sa intitulezi articolul "Mortua est" atunci c�nd este vorba despre un autoturism sau despre un proiect, ajungi sa te �ntrebi ce poate fi moarta aici? Corect este Mortuus est, subiectul fiind masculin. �n poezia lui Eminescu era totusi vorba despre o fata, acolo "Mortua est" era c�t se poate de corect. �n concluzie este mai bine sa nu te dai bastept pe chestii pe care nu le stap�nesti, riscul fiind -ca �n cazul de fata- de a te face de rahat.
2.   Mutandast ratio modusque vobis Part 1 trimis de
( 2 mai 2008, 21:25:48
Salutare. De regula nu se merita sa raspunzi celor care cauta nod in papura. Dar sa lamurim un aspect pentru tine dar si pentru altii care, poate, nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu noi. In primul rand titlul trebuie sa scoata in evidenta elementul cald si central al subiectului. De multe ori folosim jocuri de cuvinte, combinatii haioase ori melanjuri colorate care sa dea bine in ochii cititorului si la articol. In al doilea rand titlul "VW Golf TDI mortua est," este interpretabil. End of part 1.
3.   Mutandast ratio modusque vobis Part 2 trimis de
( 2 mai 2008, 21:27:43
Cand am conceput textul m-am gandit la cuvantul masina. Asadar o masina, doua masini. Merge? Si nu o spun doar ca sa am eu ultimul cuvant ci doar vreau sa iti arat ca mai exista o varianta la care nu te-ai gandit. E treaba ta la ce te-ai gandit tu si din ce unghi privesti titlul! Ca sa te citez: "�n concluzie este mai bine sa nu te dai bastept pe chestii pe care nu le stap�nesti, riscul fiind -ca �n cazul de fata- de a te face de rahat". Retine te rog ce am scris in titlul comentariului....Mutandast ratio modusque vobis..

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei