Seat vrea să-i impresioneze pe europeni şi să lase impresia că fiecare ban pe care îl plătesc pentru orice model se justifică în preţul maşinii.
Spre exemplu, Altea Freetrack vine din aprilie cu dotări suplimentare în echipare standard, pentru a spori vânzările acestui vehicul ce numără în prezent trei versiuni.
Monovolumul ce beneficiază de aportul tracţiunii faţă sau integrală are o gamă de motorizări formată din două agregate diesel de 140 şi 170 de cai putere sau benzină de 200 de cai putere pot fi legate la o cutie manuală sau automată cu dublu ambreiaj.
Noutatea este că motorul turbodiesel de 140 de cai putere poate beneficia acum de avantajele sistemului de tracţiune integrală, modelul Seat putând concura cu succes versiuni crossover ca Subaru Outback sau Škoda Scout.
Spaniolii declară că Altea Freetrack 2.0 TDI 4WD accelerează de la 0 la 100 de kilometri pe oră în 10,1 secunde şi atinge o viteză de vârf de 193 de kilometri pe oră, faţă de 196 km/h realizaţi de versiunea cu tracţiune faţă.
Consumul declarat de producător este de 6,5 litri/100 km iar emisiile de noxe ating 171 g/km de dioxid de carbon.
Noua versiune va costa 25.390 de euro.