Ford vorbeşte pe limba clienţilor. Divizia europeană acordă o atenţie mărită segmentului de consumatori cu bugete limitate ce sunt interesaţi să îşi cumpere o maşină cât mai economică. Acesta este şi motivul pentru care Ford a introdus în gama actuală o versiune C-Max alimentată cu GPL. Singurele agregate ce dispun de echipamentul necesar pentru a funcţiona şi cu gaz petrolier lichefiat sunt motoarele de 2.0 litri ce produc 107, respectiv 145 de cai putere. Rezervorul are o capacitate de 42.5 litri şi este plasat sub portbagaj, astfel fiind păstrată intactă capacitatea de stocare a bagajelor.
Monovolumul poate parcurge cu un plin de GPL peste 400 de kilometri. Testele au relevat avantajele de consum ale noii versiuni care, în modul combinat, când propulsorul foloseşte ca surse de alimentare ambele rezervoare, benzină şi gaz petrolier lichefiat, C-Max are o autonomie de 1.100 de kilometri. Utilizarea acestui tip de combustibil presupune costuri mici şi mai puţină poluare. GPL mai are avantajul că
este curat, nu conţine apă sau alte impurităţi, are o ardere completă şi nu generează depuneri. Există însă şi reversul medaliei, costul de achiziţionare.
C-Max pe GPL este mai scump cu 2.500 de euro faţă de versiunile pe benzină menţionate anterior. Preţul de bază porneşte de la 23.100 de euro în Germania.
Ford anunţă că şi modelul Focus va beneficia de o variantă pe GPL, debutul acesteia fiind programat pe 5 aprilie, cu prilejul deschiderii Salonului Auto de la Leipzig. Focus cu motor pe GPL va avea în Germania un preţ de bază de 20.600 de euro.