Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 5 mar 2008 - Anul XIII, nr. 54 (3735)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Geneva

Volkswagen Golf TDI Hybrid Concept

Volkswagen impresionează la Geneva.

Standul său abundă în noutăţi, mare parte din ele premiere absolute. Printre acestea se numără şi un model ecologic echipat cu un motor diesel-electric.

Era şi normal ca Golf să fie primul moştenitor de drept al tehnologiei hibride concepute de constructorul german, ştiut fiind faptul că maşina supermini este cel mai bine vândut vehicul Volkswagen.

Noul model este în momentul de faţă un prototip îmbrăcat în vestimentaţia actualei generaţii Golf. Cei ce aşteptau ca hibridul să ia formele viitorului Golf 6, s-au înşelat, producătorul anunţând cu doar două zile înainte că hibridul este construit pe trupul lui Golf 5.

În ceea ce priveşte fişa tehnică, lucrurile sunt foarte clare. Aşa cum vă anunţam ieri, propulsia modelului Volkswagen este formată din unitatea turbodiesel cu trei cilindri ce generează 75 de cai putere şi un motor electric de 27 de cai putere, alimentat de la un set de baterii Nichel-Metal Hidrid, montat în zona portbagajului. Agregatul diesel este capabil să furnizeze un cuplu maxim 126 Nm la 3800 rpm, valori care demonstrează că scopul strict personal pentru care a fost creat Golf TDI Hybrid Concept este unul care reflecte performanţele în materie de economie de carburant şi protejare a mediului. Emisiile de noxe sunt tăiate la 89 de grame pe kilometru, iar consumul se situează la un nivel excelent de doar 3.4 litri la 100 de kilometri parcurşi.

Cele două propulsoare nu vor colabora doar în momentele de relaxare a trenului rulant, situaţie în care motorul electric va prelua sarcina de menţine vie activitatea de propulsie. Volkswagen susţine că grupul propulsor poate opera şi în sistemul combinat, cu ambele motoare în stare de funcţionare, moment în care motorul electric va stoca energia generată în timpul frânării, utilizată mai târziu ca energie electrică.

Golf TDI Hybrid Concept are tracţiunea doar pe puntea faţă, dispune de o transmisie automată cu 7 trepte şi dublu ambreiaj de tip DSG şi 7 trepte şi de un sistem automat Stop-Start ce decuplează motorul diesel când vehiculul este staţionat în trafic (de exemplu la semafor sau în ambuteiaje).

Deşi viteza maximă cu care se deplasează prototipul hibrid nu a fost precizată, modelul de serie nu va fi un vehicul pe care să-l „alergi” după bunul plac. Golf TDI Hybrid Concept este prevăzut cu aceleaşi modificări tehnice ca şi versiunile Bluemotion, respectiv pneuri cu o rezistenţă scăzută la rulare şi presiune majorată, trepte de viteză mai lungi, îmbunătăţirea aerodinamicii prin modificarea grilei motor şi gărzii la sol, suspensii coborâte.

Volkswagen a precizat că vehiculul în cauză va intra în producţia de serie la sfârşitul lui 2009, urmând ca peste un an să ajungă la concesionari.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Golf TDI Hybrid Concept.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1804 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.75/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.8 din 4 voturi
Volkswagen Golf TDI Hybrid Concept4.854

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Geneva trimis de
( 5 mar 2008, 11:17:52
Se pare ca noul Golf 6 nu va mai fi lansat la Geneva asa cum spuneati in articolul de ieri.

VW va prezenta GOLF 5 Variant 4Motion, GOLF 5 Hybrid, Passat CC si VW Scirocco.
2.   Noi informatii trimis de
( 5 mar 2008, 11:34:33
VW Golf 6 va fi lansat la Salonul de la Detroit de anul acesta !
3.   Oficialii Volkswagen ne-au pacalit trimis de
( 5 mar 2008, 11:57:39
Salutare. Spre deziluzia generala, Volkswagen nu a adus GOLF 6 la Geneva. Nu cunoastem motivul, pentru ca nimeni nu vrea sa vorbeasca despre asta, in centru atentiei fiind noul Scirocco despre care vom scrie in editia de maine. Cred ca este o strategie inteligenta sa nu aduci doua modele foarte puternice intr-un singur stand. Atunci cand am scris despre aparitia sigura a lui GOLF 6 la Geneva am folosit declaratiile la cald a mai multor oficiali din cadrul VW. Nu era vorba de speculatii! Probabil s-a considerat ca nu era momentul pt ca GOLF 6 sa apara. Si pot avansa doua posibile variante. Golf 5 inca se vinde foarte foarte bine, ex. in ianuarie a fost cel mai bine vandut model in Europa. Este foarte posibil ca Golf 6 sa nu fie inca gata! Asteptam sa vedem ori il lanseaza la Paris ori cu ocazia unui alt eveniment important pentru ca la Detroit nu are cum sa mai ajunga anul acesta, deorece Detroit salonul s-a tinut in ianuarie. Oricum lipsa lui Golf 6 il face sa fie si mai dorit de fani!
4.   Vw golf 6 trimis de
( 6 mar 2008, 16:00:10
SEFUL DE LA VW A SPUS IN OCTOMBRIE 2007 CA VA AMANA LANSAREA LUI GOLF 6 CARE ERA PROGRAMATA PENTRU GENEVA 2008 DIN CAUZA CA MASINA NU VA FI TERMINATA.SI A MAI SPUS CA IL VA LANSA LA PARIS 2008 PESTE 6 LUNI
5.   PT BOGDAN trimis de
( 6 mar 2008, 19:03:58
Salut Bogdan. Nu pot sa bag mana in foc pentru ceea ce spui tu. Martin Winterkorn a facut altceva. Imediat ce a ajuns sef peste tot grupul VW, dupa ce l-a inlocuit pe Bernd Pischetsrieder, primul lucru care l-a facut a fost sa retrimita la plansa de bord noul Golf 6. El era gata, dar nu corespundea aspiratiilor si nivelului de calitate estetica impus de Winterkorn. L-a fel s-a intimplat si cu Scirocco. Numai ca l-a Scirocco au fost foarte putine elemente de schimbat. Repet Golf 6 era gata de mult! Winterkorn l-a intors din drum! Eu unul nu imi aduc aminte sa fi spus Winterkorn, (te citez): ca il va lansa la Paris. Daca era asa, atunci de ce toti oficialii VW spuneau la unison, Geneva? Personal nu cred ca au mintit. M-am uitat peste toate comunicatele de presa! Inclusiv cel de la Geneva. Nu ne putem pronunta daca este sau nu gata, Golf 6. Nu putem vedea prin usi inchise. Dar, ramanem la parerea ca este o strategie inteligenta sa nu aduci doua modele foarte puternice intr-un singur stand

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Borş de gogonele 6 porţii - 60 minute 600g roşii verzi (necoapte) 3 morcovi 2 cepe 50ml ulei 400g cartofi 1 l borş 1 leg. leuştean ± sare, piper Tăiaţi gogonelele în bucăţele şi căliţi-le împreună cu ceapa tocată mărunt în ulei.... Citeşte