BMW urmăreşte cu atenţie fiecare mişcare a adversarului său tradiţional, Mercedes. Lider în segmentul premium la capitolul vânzări, producătorul bavarez nu îşi face iluzii, nu se îmbată cu apă rece, continuând să îşi extindă influenţa în sectoare încă neatinse şi să frâneze avansul conaţionalilor de la Stuttgart acolo unde ei excelează.
Duelul german va continua şi pe segmentul coupe-urilor sportive de lux, locul unde BMW va planta anul viitor versiunea de serie derivată din conceptul CS.
Încă de la apariţia sa la Salonul Auto de la Shanghai în aprilie 2007, prototipul a dat naştere unui val de speculaţii care vedeau în studiul de design drept noua Serie 8. Preşedintele companiei, Norbert Reithofer, nu a negat această posibilitate, dar a ţinut să precizeze că în privinţa numelui nimic nu a fost stabilit.
„La ce să ne grăbim când mai avem suficient timp şi încă mai sunt destule de făcut”, pare să fi sugerat şeful BMW jurnaliştilor curioşi să afle numele sau măcar un indiciu asupra denumirii viitorului coupe premium.
Pe de altă parte, faptul că maşina de serie derivată din CS va folosi nu numai o platformă comună dar şi elemente de design de la viitoarea Serie 7, i-a condus pe mulţi la concluzia că aceasta poate fi Seria 8.
Ultimele informaţii rostite chiar de voci autorizate din cadrul producătorului BMW susţin că sunt foarte mari şanse ca rivalul lui Mercedes CLS să poarte vechea denumire Seria 8, dată primului coupe sportiv de 2+2 locuri lansat în 1990, sau chiar CS 8. Acest luxos vehicul, ce măsoară 5,01 m lungime, 1,98 m lăţime, 1.34 m înălţime, va fi asamblat în Germania, la uzina din Leipzig.