Buick este nume care pentru mulţi nu spune mare lucru. În afara Europei,
brandul american este apreciat în special pentru raportul preţ-calitate ce oferă mai mult decât satisfacţie clienţilor săi. Dar Buick a decis să iasă din graniţele teritoriilor americane, iar pentru a se face cunoscut lumii a dat naştere unui prototip ce întruchipează maşina globală ideală.
Riviera este numele spectaculosului concept care va încântă audienţa la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Detroit, desfăşurat între 19 şi 27 ianuarie.
„Noul automobil este un concept stilat cu trăsături puternice şi un aspect exterior schimbat radical care marchează linia de design a viitoarelor modele din gamă” afirmă Ed Welburn, vice-preşedintele departamentului de creaţie stilistică.
Primii paşi spre mondializare nu vor fi făcuţi de Riviera, model care depăşeşte cu mult criteriile de imagine ale mărcii Buick, deoarece americanii nu au nici o intenţie de a-l aduce în producţia de serie. Oficiali din cadrul companiei spun că, doar detaliile acestui concept vor putea fi regăsite pe alte modele pregătite pentru anii ce vin.
Oricum Riviera este încântătoare, o apariţie unică în peisajul auto. Creat în atelierele General Motors din Shanghai, prototipul este o limuzină de 2+2 locuri, menită să aducă mai mult confort şi relaxare decât performanţă.