TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 27 oct 2007 - Anul XII, nr. 253 (3628)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9253 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0683 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Magnific

A sosit predator, Nissan GT-R

"Aveţi în faţă maşina care a bătut recordul de timp pe un tur de circuit de la Nurburgring. Vorbim despre GT-R perla Nissan, maşina care în testele oficiale a şters cu buretele toate reuşite obţinute pe pista din Germania de cele mai galonate vedete ale segmentului sport: Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, Porsche. Trei factori au concurat la succesul acestui bolid pur-sânge ce a debutat în cadrul Salonului Auto de la Tokyo: motorul, tracţiunea şi coeficientul aerodinamic. Propulsorul este o unitate biturbo V6 de 3.8 litri ce furnizează 480 de cai putere. Forţa maximă motorului se dezlănţuie la 6400 de rotaţii pe minut. Cuplul torsional jubilează între 3200 şi 5200 rpm. Agregatul lucrează cu o transmisie GR6, o cutie de viteze cu dublu ambreaj preparată de specialiştii de la Borg Wagner. Tracţiunea se realizează integral dar într-o manieră am putea spune unică, vectorul principal fiind randamentul. Sistemul activ 4x4 botezat „Indipendent Transaxle”, permite trenului spate să găzduiască un ambreaj dublu, un repartitor de cuplu, un diferenţial central, toţi capabili să distribuie cele mai bune momente de cuplu atunci când şoferul o cere. Coeficientul aerodinamic este de 0.27, GT-R putând astfel tăia aerul cu la fel de multă uşurinţă ca un avion. Capodopera Nissan excelează la capitolul tehnologie unde regăsim controlul stabilităţii, VDR-R, controlul tracţiunii şi diverse sisteme de asistare pentru şofer menite să-i facă viaţa mai uşoară la volan. Pentru toate acestea există un preţ. 47.000 de euro pentru versiunea Black Edition şi 51.000 de euro pentru versiunea Premium. Sunt costurile de achiziţie pentru piaţa japoneză, însă nu vor diferi foarte mult cele pentru zona europeană. Nissan GT-R este aşteptat să sosească pe bâtrânul continent cel mai târziu în primăvara lui 2009."
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului A sosit predator, Nissan GT-R.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 452 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A sosit predator, Nissan GT-R0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei