TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 6 oct 2007 - Anul XII, nr. 235 (3610)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9212 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1382 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

A1 va fi cel mai bun

"Audi şi-a surclasat principalii rivali folosind produse inovatoare, pe segmente noi, neexplorate de fabricantul german. Totul a început în 1998 cu sportivul coupe TT, după care au urmat masivul Q7 şi mai nou bolidul R8. Viitorul va rezerva alte câteva premiere absolute. În curând, Q5- un SUV de dimensiuni compacte, A7- un luxos coupe sportiv şi A1- vehicul din clasa mini, modele ce vor provoca un interes viu şi va întări poziţia Audi faţă de BMW şi Mercedes pe piaţa maşinilor premium. Spre deosebire de R8 unde Audi era ceva complet nou, în cazul lui A1, constructorul de lux se foloseşte de experienţa acumulată la fostul A2, dar şi cea pe care Volkswagen o are de câţiva ani buni cu Polo şi Lupo. Astfel, A1 va utiliza platforma actualei generaţii Polo, cu modificările de rigoare specifice mărcii orientate spre calitate premium, ţinută dinamică şi siguranţă maximă în exploatare. Maşina mini a celor de la Audi este deja în perioada de testare, iar unul din inginerii care se ocupă de dezvoltarea citadinei cu patru inele afirmă că „A1 devine mai bun la toate decât Mini, inclusiv la caracteristici tehnice”. Un alt oficial din cadrul companiei declară că interiorul nu va fi un peisaj din plastic. Vor exista dotări la acelaşi rang calitativ  cu cele ce se regăsesc pe A3 şi A4. Un alt punct forte va fi spaţiul pentru bagaje, care va atinge valori net superioare clasei mini. A1, model care va debuta ca prototip pe 26 octombrie 2007, la Tokyo, va fi antrenat de puntea faţă, dar acum se studiază utilitatea introducerii binecunoscutului sistem Quattro. Planul Audi prevede asamblarea a cel puţin 100.000 unităţi pe an, la uzina din Bruxelles. Producţia va demara la sfârşitul lui 2009, iar vânzările în 2010, pentru versiunea de caroserie în trei uşi, urmând ca, un an mai târziu, să ajungă pe piaţă şi varianta în cinci uşi. Audi mai analizează lansarea în 2011 a altor două modele: un cabriolet şi o sportivă denumită S1.

"
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului A1 va fi cel mai bun.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 431 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A1 va fi cel mai bun0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează