Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 9 mai 2024 - Anul XXIX, nr. 107 (8636)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6285 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
miercuri, 15 iulie 2015
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mmoldovenii sunt blegi si tac! trimis de
(15 iul 2015, 11:33:54
Bucovina nu va fi luata in seama, vor fi blocate la rind toate proiectele, pentru ca vor hotari impotriva noastra cei din Olt, Vrancea si Teleorman !
Pina acuma numai Flutur a avut curajul sa-i infrunte cu proiecte si sa se bata pentru implementarea lor!
Sud-istii n-au vrut si nu vor sa avem autostrazi prin Bucovina, au grija lor, sa fie numai la ei. Doar ei sa aiba peste tot autostrazi, constructii deosebite, peste tot acolo in Sudul tarii!
Pentru Moldova nu se gasesc niciodata fonduri ca deh, nu-s bani!

Moldova este lasata mereu in saracie pentru ca moldovenii sunt blegi si tac!
1.1  RE: Mmoldovenii sunt blegi si tac! trimis de
(15 iul 2015, 11:42:49
Se pare ca Suceava e de acord cu,, Autostrada Nordului”, din dragoste de a se face, ca să zic aşa, dar toată lumea de acolo de la Bucuresti, s-a canalizat pe Iaşi – Tg. Mureş.
Sunt şanse mici ca Autostrada Nordului să mai fie cuprinsă în actualul Master Plan de Transport.
Intr-adevar, initiative de genul acesta nu au sanse daca sunt izolate.

Normal ar fi ca toate judetele doritoare de ,,Autostrada Nordului” sa faca un demers comun care sa aiba forta necesara de a fi luat in considerare.
2.   Autostrazi ptr. MOLDOVA ( incl. SUC.--BUCOV.) trimis de
(15 iul 2015, 13:54:53
Initiativa este foarte , foarte buna !! Se mai pune problema si cine ne ia in seama la modul foarte serios !! Ar fi nevoie IMPERATIV de o autostrada gen SATU MARE---BISTRITA NASAUD---SUCEAVA---IASI---CHISINAU si de o doua gen SIRET---SUCEAVA---BACAU---BUCU !! Cred ca printre multe alte avantaje s-ar evidentia in primul rand STIMULAREA ACCELERATA A INVESTITIILOR SI A DEZVOLTARII ECONOMICE IN MOLDOVA ( implicit in SUCEAVA---BUCOVINA ) !!
2.1  RE: Autostrazi ptr. MOLDOVA ( incl. SUC.--BUCOV.) trimis de
(15 iul 2015, 13:57:52
...lipseste din text ....BACAU---BUCURESTI---GIURGI
3.   Premiera premierului trimis de
(15 iul 2015, 14:50:11
Faptul ca in fruntea guvernului Romaniei sta un individ urmarit penal si cu sechestru pe avere este o premiera mondiala.Nu mai exista stat pe planeta Pamant unde sa existe asa o chestie.Dar acest lucru are si o semnificatie metaforica.Caracterizeaza intreaga clasa politica romaneasca.Adica avem o tara care a fost sau este condusa de urmariti penal sau de de condamnati la inchisoare.Si atunci este normal ca premierul sa se inscrie si el in acelasi trend.Asa e mai usor si pentru UE si SUA sa stie cine suntem,in ce stadiu suntem si incotro ne indreptam.Eu imi imaginez ca in cazul ipotetic in care procesul lui Ponta se va termina cu o decizie judecatoreasca de condamnare la inchisoare(am spus cazul ipotetic si posibil)nici atunci premierul nu-si va da demisia.Va conduce tara din inchisoare.Sedintele guvernului se vor tine in sala de lectura a inchisorii.Avantajul este ca in cazul unei situatii exceptionale se va constitui imediat celula de criza.De asemeni pentru fiecare 100km de autostrada construiti ise va reduce pedeapsa cu un an.Ponta a cedat si a facut un pas inapoi.retragandu-se de la sefia PSD.Cică a făcut acest gest din respect față de colegii din PSD, pe care-i prețuiește foarte mult. Ar fi putut da dovadă de mai mult respect față de România, plecând din guvern, sau față de alegători, plecând din Parlament, dar cine-s toți ăștia? România, pentru Ponta e o noțiune goală, cu care umblă-n gură când vrea să se dea patriot, iar alegătorii lui...........................
4.   Pontexit trimis de
(15 iul 2015, 15:04:31
In fruntea guvernului a venit in 2012 un plagiator care a incercat sa intoarca tara inapoi dupa 25 de ani de progres.Şi-a sărbătorit ziua de naştere în stil nord coreean pe stadion, cu zeci de mii de oameni la picioare, le-a indicat procurorilor cum să deblocheze conturile LukOil.Domnul Ponta procedeaza la fel ca in vremurile trecute.Inainte de a pleca da foc la grane si otraveste fantanile.Se agata de scaunul de premier taind investitiile si aruncand intr-o dementa totala bani pentru pomeni electorale.Romania este blocata ,incapabila sa inlature un individ acuzat de fapte asimilate corupţiei, evaziune fiscală şi spălare de bani.Ce va ramane dupa Ponta?O gaură făcută de LukOil în valoare de 2 miliarde de euro, probleme mari cu bugetele de la UE, fonduri mari aruncate în consum fără discernământ, investiţii la pământ, o rată a şomajului în creştere .Fiecare zi in care Ponta mai sta in fruntea guvernului ne va costa extrem de scump.Doamne fereste sa nu ajungem in situatia Greciei.
5.   Bravo iohannis trimis de
(15 iul 2015, 15:13:02
Preşedintele Klaus Iohannis a respins numirea lui Mihai Fifor la Ministerul Transporturilor, pe motiv că „nu are expertiza şi experienţa managerială necesare gestionării domeniului complex”.Normal,domnul Fifor a facut Filosofia.Si a fost si director de Muzeu.Eventual acest domn ar putea filosofa pe tema inexistentei autostrazilor din Romania pe baza intrebarii filosofice To be or not to be.
Era si cazul sa terminam cu acesti ministrii numiti politic care nu sunt de specialitate si care sunt pusi acolo doar pentru a sifona banul public.
6.   Bravo iohannis trimis de
(15 iul 2015, 15:25:08
Iohannis despre codul fiscal:
" Istoria recentă arată că nu ne mai putem permite experimente economice sau politici publice cu jumătăți de măsură, mai ales când acestea atentează la aspirațiile noastre de libertate și prosperitate pe termen lung.
Tocmai de aceea, devine imperativ să renunțăm la cel puțin câteva iluzii: în primul rând, iluzia că prosperitatea se poate construi pe deficite bugetare și datorie publică, rostogolită continuu, de la un an la altul; apoi, iluzia că politicile monetare și fiscale pot compensa absența reformelor reale; nu în cele din urmă, iluzia că odată ce prosperitatea a fost obținută, ea nu se va mai pierde, ceea ce este profund greșit.Nu știu cum s-a strecurat aprecierea că acest Cod fiscal ar revoluționa finanțele României, prin simpla reducere a unor impozite. Cred că n-ar trebui să ne preocupe doar scăderea taxelor, ci și maniera în care se face aceasta. O asemenea schimbare este utilă, însă fără să pună în pericol anumite beneficii, cum ar fi sustenabilitatea finanțelor publice, care a fost consolidată, cu eforturi serioase, în ultima perioadă. În plus, aflați totuși în prag de an electoral, trebuie să înțelegem distanța dintre tentația politică și realitatea economică."
7.   Pe principiul Iohanis trimis de
(16 iul 2015, 09:07:57
I\ata ce spunea Iohanis in campanie: "În planul politicilor de relaxare fiscală și în perspectiva apropiată a guvernării dreptei românești, pentru mine, reprezintă o prioritate absolută revenirea TVA la 19%, întrucât relaxarea fiscală va duce nu doar la îmbunătățirea colectării veniturilor și a sustenabilității finanțelor publice, ci mai cu seamă la creșterea economiei și a nivelului de trai al românilor."
Acuma, nu promulga Codul Fiscal, ca n"nu e sustenabila reducerea TVA la 19%"
Exact pe acelasi primcipiou, desi orice roman de buna credinta stia din start ca ce zice acestPDL-ist e aberant, Balan mananca ce au mancat toti PDL-isti in precampania electorala.
Magar.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei