Google
SHOPPING CITY SUCEAVA - Craciun
SHOPPING CITY SUCEAVA - Craciun
SHOPPING CITY SUCEAVA - Craciun
 
sâmbătă, 19 dec 2009 - Anul XIV, nr. 298 (4284)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6346 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9285 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Eveniment

Sute de suceveni au fost sâmbătă noaptea devoratori de publicitate

Duminică, 20 Decembrie 2009 (13:39:51)

Noapte albă pentru sucevenii pasionaţi de spoturile publicitare adevărate, necenzurate şi inteligente. Sâmbătă noaptea, Casa de Cultură Suceava a fost gazda unui eveniment conscrat pe plan naţional şi internaţional „Noaptea devoratorilor de publicitate”. Suceava a fost unul dintre cele patru oraşe gazdă ale „Nopţii devoratorilor de publicitate”, iar evenimentul de sâmbătă seara a pus punct turneului din acest an, care a debutat la Iaşi şi a continuat la Timişoara şi Cluj.
„Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este un show creat de către Jean Marie Boursicot în 1981 şi de atunci s-a transformat într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaţilor de publicitate din peste 40 de ţări. Ore întregi de calupuri de publicitate neîntreruptă de filme, spoturi necenzurate, care nu rulează la televizor, aceasta au putut viziona sucevenii care au ales să-şi petreacă noaptea de sâmbătă la Casa de Cultură. Din păcate, nu mulţi au fost însă cei care au „devorat” publicitatea, iar organizatorii evenimentului, MSA Events, au declarat că „s-au vândut sub trei sferturti din bilete, devoratorii de aici fiind mai puţini decât cei din Timişoara, Cluj sau Iaşi”.
Orele neîntrerupte de publicitate au fost savurate de de cei prezenţi, iar trupa „Fără Zahăr”, invitată la eveniment, şi care de altfel a şi jurizat finala spoturilor, a oferit sucevenilor şi un minispectacol care a îmbinat umorul, parodia şi versurile pline de duh, cu linii muzicale actuale, inspirate.
Evenimentul a fost susţinut de branduri de prim rang precum Ovi by Nokia, BCR şi Iulius Mall.
Iată ce declară producătorul general, Dan Chişu, despre selecţia din acest an: „Ce este nou în programul Nopţii din 2009? Totul. Pentru că, deşi si-a păstrat specificul, target-ul şi conceptul, conţinutul reflectă cam tot ce s-a creat în materie de advertising în ultimul an. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este spaţiul virtual în care fiecare poate deveni orice, de la copywriter la consumator. Sau, cum îmi place mie să spun, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este cea mai lungă pauză publicitară neîntreruptă de film.”
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Sute de suceveni au fost sâmbătă noaptea devoratori de publicitate.
 Vizualizări articol: 1364 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sute de suceveni au fost sâmbătă noaptea devoratori de publicitate0.05

Optik Tataru
Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei