Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 31 mai 2013 - Anul XVIII, nr. 123 (5330)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9737 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6664 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Demersuri

Prefectul vrea controale mai stricte la maşinile de mare tonaj care circulă pe drumurile din judeţ

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Prefectul de Suceava, Florin Sinescu, vrea controale mai stricte la maşinile de mare tonaj care circulă pe drumurile din judeţ. Sinescu a declarat că în cursul zilei de ieri a discutat cu şeful Inspectoratului Regional pentru Controlul în Transportul Rutier din Iaşi, Florin Hopşa, şi cu şeful acestei instituţii din judeţul Suceava, pentru găsirea unor soluţii în vederea eficientizării controalelor la maşinile de mare tonaj care circulă cu o încărcătură mai mare decât limitele impuse de lege. Florin Sinescu a arătat că principalele probleme se întâlnesc la maşinile care transportă material lemnos şi produse de balastieră.

„Din păcate, agenţii economici încarcă maşinile peste tonajul admis de lege, iar acest lucru afectează foarte mult infrastructura rutieră”, a precizat prefectul judeţului Suceava. El a adăugat că în momentul de faţă există „o presiune foarte mare” pe DN 17 şi pe DN 2, principalele drumuri din judeţul Suceava. Florin Sinescu a precizat că pe drumurile care fac legătura cu zona de est a judeţului Suceava, respectiv DN 17 A Câmpulung Moldovenesc - Ratoş şi DN 2 E Păltinoasa – Cacica, au fost impuse restricţii pentru maşinile de mare tonaj.

„În acest moment, tot ce înseamnă trafic greu se derulează pe cele două drumuri principale, DN 2 şi DN 17.  Iar în momentul de faţă nu avem eficienţă maximă la controalele maşinilor de mare tonaj, având în vedere că există un singur cântar, iar Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier Suceava are doar şase salariaţi”, a declarat Sinescu.

Prefectul a mai spus că a solicitat încă un cântar pentru dotarea ISCTR Suceava, dar şi suplimentarea numărului de personal, într-o primă fază prin transferul unor salariaţi de la inspectoratele din alte judeţe, unde traficul greu este mai puţin intens.

„Dacă nu facem filtre care să funcţioneze 24 de ore din 24, nu avem eficienţă. Din acest motiv am solicitat încă un cântar, dar şica cel puţin pe termen scurt, să mai suplimentăm cu oameni din zone unde traficul e mai puţin intens. Asta ar fi soluţia pe moment. De asemenea, facem un apel către toţi agenţii economici să încerce să înţeleagă că, dacă astăzi noi depăşim tonajul admis de lege, la anul o să ajungem să nu avem pe ce circula. Există o presiune fantastică pe cele două drumuri naţionale de care am amintit”, a precizat prefectul judeţului Suceava.

Florin Sinescu a mai afirmat că în situaţia în care s-ar suplimenta numărul salariaţilor de la ISCTRS Suceava şi ar mai fi adus un cântar pentru maşinile de mare tonaj, pe DN 17 ar putea să funcţioneze în permanenţă un punct de lucru pentru cântărirea autovehiculelor. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Prefectul vrea controale mai stricte la maşinile de mare tonaj care circulă pe drumurile din judeţ.
 Vizualizări articol: 1569 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Prefectul vrea controale mai stricte la maşinile de mare tonaj care circulă pe drumurile din judeţ3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Eliminati coruptia trimis de
(31 mai 2013, 13:09:12
Problema e in primul rand la angajatii inspectoratului, care, cand au actiuni pe teren cu cantarul ii anunta pe transportatorii care cotizeaza la ei, unde o sa stea la control.
Transportatorul i-si anunta soferii care trag pe dreapta si asteapta chiar si 12 ore pana trece controlul.In al doilea rand, soferii in cauza dau prin statie si anunta controlul si astfel in maxim 2 ore toata lumea stie de control si trage pe dreapta.
Astfel corpul de control reuseste sa controleaze cateva masini dupa care raman cu ochii in soare.
2.   Inca ceva trimis de
(31 mai 2013, 13:16:44
Absolut toti transportatorii de busteni depasesc cu mult limita legala admisa. Este si un fel de concurs intre soferii de masini cu macara care incarca mai mult.Recordul e de vreo 64 m³, masina + remorca.Inmultit cu vreo 750 kg/m³ bustean molid ... e de speriat. ( cumnatul meu lucreaza in domeniu )
2.1  RE: Inca ceva trimis de
(31 mai 2013, 14:09:28
si uite asa "cainii latra ursul inainteaza" deci sa facem un calcul 64 *750=48000 kg+cca 16000kg masina ajungem la 64 tone

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei