Google
 
sâmbătă, 29 mar 2014 - Anul XIX, nr. 72 (5581)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6559 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9517 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Importanţa marketingului online pentru afaceri

Orice afacere depinde de clienţi, aceştia fiind cea mai mare grijă a tuturor antreprenorilor. Fiecare companie are propria metodă de a obţine clienţi, fie din poziţia unde este amplasată, fie din renumele lor sau al serviciilor unice ce le oferă.

Ce ne facem atunci când afacerea noastră este una pe bază de prestări servicii iar numărul potenţialilor clienţi din oraşul în care se desfăşoară este foarte mic şi aveţi nevoie de clienţi din alte oraşe, respectiv judeţe? Multe persoane ar spune că un banner mare în centrul unui oraş ar rezolva acest lucru, lucru care este adevărat şi ar duce la creşterea brand-ului şi implicit a numărului clienţilor. Dar dacă trebuie să pui cate un banner în fiecare oraş pentru a câştiga singurul potenţial client? Merită să investeşti o sumă ridicată într-un banner pe care viitorul tău client s-ar putea să nu-l observe? Nu! Banner-ul nu este cea mai ieftină soluţie, ci prezenţa online a companiei.

De ce prezenţa online? Multe persoane îşi spun lucruri precum "Clienţii mei sunt prea bătrâni ca să caute afacerea mea online", acest lucru fiind o abordare greşită pentru că fiecare persoană a evoluat direct proporţional cu evoluţia tehnologiei. Dacă un potenţial client nu are acces la internet sau nu ştie să folosească un motor de căutare, atunci acesta are cunoştinţe şi prieteni ce folosesc internetul pentru orice şi aceştia îi pot oferi diverse soluţii.

Cum ar fi dacă printre soluţiile propuse sau cele găsite în motoarele de căutare s-ar afla compania ta sau cum ar fi dacă ai putea capta clienţi de oriunde din această lume cu nişte costuri semnificativ reduse în comparaţie cu metodele clasice de promovare?

Care ar fi soluţia? O strategie de marketing online bine pusă la punct ar fi cel mai potrivit lucru pentru a domina în faţa concurenţei existente la ora actuală şi pentru a oferi informaţiile de care au nevoie clienţii tăi din orice loc, la orice oră.

O strategie de marketing online presupune 50% influenţa unui website şi 50% influenţa factorilor din social media. O strategie de marketing bine gândită combină aceste două lucruri pentru a aduce o satisfacţie şi un succes garantat 100%.

Nu este un lucru simplu, dar pe cât de complex e, pe atât de mulţumit de rezultate veţi fi privind raportul dintre clienţi şi cheltuielile de promovare. Mulţi consideră că activitatea online nu este un lucru bun pentru afacerea lor, fiind total greşit. Daca respecţi câteva reguli şi foloseşti cele mai bune resurse de promovare online, nu ai cum să dai greş.

O strategie de marketing online implică respectarea strictă a unor reguli, printre care cele mai importante sunt:

nu încerca să îţi furi singur căciula, analiza datelor şi a statisticilor trebuie făcută cu cea mai mare precizie, fiecare plus sau minus contează, chiar dacă uneori rezultatele negative ne descurajează;

originalitatea şi creativitatea contează cel mai mult, nimeni nu ar aprecia dacă foloseşti o strategie de marketing şi metode de promovare online ca ale vecinului;

internetul nu este al tău, este al clienţilor şi ar trebui să ţineţi cont de acest lucru când începeţi procesul de realizare a unui website, nu trataţi site-ul personal, pentru că s-ar putea să nu aveţi cele mai bune gusturi şi idei în webdesign, apelaţi la o firmă de specialitate şi lăsaţi firma să decidă pentru dvs. dacă nu ştiţi exact ce doresc clienţii.

Marketingul online nu se aplică la fel şi nu există o regulă cu o universalitate de 100% pentru fiecare, dar dacă se respectă câteva reguli, vă puteţi enumera printre cei 10% care oferă exact ce caută clienţii.

 

Ciprian ŢOLESCU

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Importanţa marketingului online pentru afaceri.
 Vizualizări articol: 4205 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 11 voturi
Importanţa marketingului online pentru afaceri5.0511

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei