Google
 
marţi, 11 dec 2012 - Anul XVII, nr. 290 (5195)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,5873 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,8951 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Pentru o prezenţă puternică în social media, "o bere pentru un Like pe Facebook"

Rolul tot mai important jucat de social media în viaţa de zi cu zi a consumatorului determină antreprenorii să vină cu idei tot mai năstruşnice pentru a atrage atenţia, diverse firme mici din Statele Unite venind deja cu oferte de tipul "o bere pentru un Like pe Facebook".

"Pentru că ne place de tine. Primeşti o băutură gratis dacă îţi place de noi pe Facebook sau Twitter", scrie pe un afiş aflat lângă casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times.

Magazine de colţ de stradă, restaurante, baruri şi cafenele se dau peste cap pentru a atrage armate cât mai consistente de fani pe reţelele de socializare. Concursuri, reduceri de preţuri sau campanii care oferă bunuri şi servicii gratis, antreprenorii nu se dau înapoi de la nimic pentru a-l convinge pe client să apese pe un buton.

"Un buton puternic pe nişte site-uri foarte puternice", notează editorialul publicat de Seattle Times.

Pentru omul de rând, ofertele par de multe ori prea bune pentru a le refuza, astfel că pe profilul personal de Facebook sau pe canalul de Twitter se strecoară mesaje transmise de diverse business-uri, cu indicaţia subliminală că prietenului tău îi place marca respectivă sau a fost mulţumit de serviciile prestate.

Numărul de fani pe Facebook sau de adepţi pe Twitter a devenit un instrument puternic de marketing într-o perioadă marcată de o competiţie tot mai dură a companiilor pentru atenţia clienţilor. Spaţiul alocat în spoturile TV pentru site-ul unei companii a fost înlocuit de o trimitere către pagina de Facebook.

Relaţiile cu ceilalţi au un impact mai ridicat asupra consumului decât informaţiile în stare brută, astfel că reţelele de socializare, care intermediază, monitorizează, măsoară şi analizează relaţiile interumane, au devenit cel mai important canal de marketing.

Camera de Comerţ din Seattle oferă celor 2.200 de firme asociate, majoritatea întreprinderi mici, finanţare pentru o campanie de social media pe lună. Prezenţa social media în conştiinţa oricărei companii este deja consacrată, însă rămâne o noutate într-o măsură destul de mare pentru a genera mereu inovaţie şi pentru a continua să surprindă prin metode.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Pentru o prezenţă puternică în social media, "o bere pentru un Like pe Facebook".
 Vizualizări articol: 112 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pentru o prezenţă puternică în social media, "o bere pentru un Like pe Facebook"0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei