Google
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
 
marţi, 11 ian 2011 - Anul XVI, nr. 7 (4605)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7601 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2755 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Televiziune marca Oprah Winfrey

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Oprah Winfrey, cea mai cunoscută realizatoare de talk-show-uri din Statele Unite, şi-a deschis la începutul acestui an propriul canal de televiziune, care va funcţiona sub deviza „Suntem în legătură cu publicul”.

Admiratorii lui Oprah Winfrey sunt convinşi că preferata lor va înregistra cu proiectul său acelaşi succes pe care l-a avut şi cu emisiunea pe care a moderat-o, „The Oprah Winfrey Show”, care timp de 25 de ani a ţinut telespectatorii „lipiţi” de micul ecran. Realizatoarea a investit aproape 200 de milioane de dolari în postul de televiziune botezat Oprah Winfrey Network - OWN şi spune că, deşi aceasta este „provocarea vieţii ei”, nu se va da înapoi de la nimic şi va munci din răsputeri pentru a-şi asigura succesul. Probabil nu îi va fi foarte greu, pentru că în cei 25 de ani de „Oprah Winfrey Show” ea şi-a căpătat o notorietate deosebită şi a devenit cunoscută drept „moderatoarea pe care nimeni nu o refuză”. Televiziunea OWN, care poartă iniţialele numelui lui Oprah, a prins contur în anul 2009. Încă de atunci, realizatoarea şi-a anunţat publicul că emisiunea care a făcut-o celebră se va încheia în septembrie 2010. Acest lucru s-a întâmplat, dar Oprah nu a renunţat la televiziune, optând pentru funcţia de patron.

 

Politica televiziunii OWN

Televiziunea OWN a început deja să genereze conţinut propriu, menit să îi crească audienţele şi, de ce nu, să aducă profit. În cadrul turneului de promovare a noului post TV, Oprah Winfrey a anunţat că tocmai a filmat un promo în care explică de ce grila de programe este alcătuită în aşa fel încât emisiunile să se repete în anumite zile. „Teama mea cea mai mare este că oamenii se vor sătura de reluări la un moment dat. Cu toate acestea, din punctul meu de vedere, telespectatorii televiziunilor prin cablu sunt obişnuiţi ca emisiunile să se repete şi s-ar putea să nu le convină dacă acest procedeu încetează. Aşa că le-am spus celor din echipă că trebuie să le spunem aceste lucruri telespectatorilor. În următoarele zile veţi putea vedea un promo realizat exact în acest sens. Vreau ca telespectatorii mei să ştie că ţin cont de preferinţele lor”, a explicat Oprah Winfrey.

Aflată acum de cealaltă parte a camerelor de filmat, Oprah s-a declarat încântată şi fascinată de publicitate şi de reclame. „Parcă niciodată nu mi-au plăcut reclamele aşa de mult ca acum. Este un nou mod de a privi publicitatea. Ştiam şi înainte că reclamele aduc bani, dar acum mi-am dat seama cât de importante sunt acestea pentru funcţionarea unui post de televiziune”, a explicat Oprah.

 

Planuri de viitor

Deşi televiziunea OWN funcţionează doar de o săptămână, Oprah Winfrey are planuri mari pentru viitor, pe care intenţionează să le prezinte telespectatorilor săi pas cu pas. Realizatoarea spune că este convinsă că drumul pe care a început să meargă va avea suişuri şi coborâşuri şi este conştientă că se va confrunta cu diverse provocări, dintre care cea mai mare va fi aceea de a-şi păstra telespectatorii şi de a-şi menţine audienţa. „Este datoria mea să îmi informez publicul în legătură cu ceea ce va urma şi să îi anunţ când se prefigurează lucruri mai bune şi mai importante”, a explicat Oprah. Directoarea OWN a ţinut să precizeze că şi dacă se va întâmpla ca publicul să nu reacţioneze foarte bine la anumite emisiuni pe care le-a inclus în grila de programe, acestea vor fi menţinute pentru că au fost alese „din inimă, după propriile preferinţe”. „Pe lângă acestea, voi ţine cont de preferinţele publicului şi vom încerca să facem în aşa fel încât postul nostru de televiziune să funcţioneze pentru ei, pentru telespectatorii noştri”, a mai spus Oprah Winfrey.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Televiziune marca Oprah Winfrey.
 Vizualizări articol: 445 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Televiziune marca Oprah Winfrey5.052

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei