Volkswagen pune un accent tot mai mare pe tehnologiile hibride. Deși sunt departe de a fi populare în Europa, producătorul german ține să arate că dispune de tehnologiile necesare pentru a oferi mașini economice. Jetta Hybrid poate fi comandat în mai multe țări, prețurile variind în funcție de piață și echipare.
Versiunea de intrare este mai scumpă cu 5.000 de euro comparativ cu vehiculul obișnuit cu motorizare pe benzină.
Limuzina hibridă din clasa compactă promite un consum de numai 4,1 litri la 100 km și emisii cifrate la 95 g/km de dioxid de carbon. Încadrat în clasa de eficiență A+, Jetta Hybrid se laudă cu un tren de rulare echilibrat alcătuit dintr-un propulsor turbo pe benzină de 1.4 litri ce produce 150 de cai putere și un motor electric de 27 de cai putere, ai cărui acumulatori litiu-ion de 1,1 kWh sunt montați în portbagaj.
Autonomia oferită de baterii este limitată la 3 kilometri.
Cu o putere totală de 170 de cai putere, sedanul verde al mărcii Volkswagen este unul din puținele vehicule pe benzină care respectă normele de poluare Euro 6.
Jetta Hybrid este disponibilă exclusiv cu o transmisie automată DSG cu 7 trepte de viteză și poate rula cu o viteză maximă de 210 km/h, în timp ce accelerația de la 0 la 100 km/h se efectuează în 6,2 secunde.
În ceea ce privește dotările de serie și opționale, acestea sunt identice versiunii comune Jetta 1.4 TSI.
Jetta Hybrid este al doilea model benzină-electric lansat de Volkswagen după Touareg Hybrid, un model cu motor V6 de 333 cai putere.