Dacia a reuşit să strângă în jurul ei o adevărată comunitate a clienţilor care nu ratează nici o ocazie de a se reuni. Deoarece proprietarilor Dacia le place să se cunoască, aceştia răspund „prezent” cu fiecare ocazie pe care o au. Pe forumurile de discuţii pe internet, ei sunt de două ori mai activi decât clienţii altor mărci.
Marele picnic Dacia le dă ocazia tuturor acestor persoane să se întâlnească şi să comunice în jurul unor valori precum simplitatea şi prietenia. În acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinaţia privilegiată a clienţilor francezi.
De câţiva ani, marca Dacia a creat o revoluţie în lumea auto. Cumpărând o maşină Dacia, clientul nu plăteşte decât pentru ceea ce are nevoie.
Dacia le permite celor care până acum au condus maşini la mâna a doua (adesea vechi, chiar foarte vechi – de până la 15 ani) să îşi cumpere pentru prima dată un vehicul nou, care oferă prestaţii foarte bune.
O maşină Dacia este simplă, generoasă, robustă şi 100% utilă. Aceasta oferă un spaţiu interior remarcabil, la un preţ foarte atractiv, pentru care până acum se puteau achiziţiona doar vehicule second-hand. Fiabilitatea maşinilor Dacia a fost apreciată ca fiind la cel mai înalt nivel. Posesorii nu au motive de îngrijorare: costurile de întreţinere sunt reduse, iar garanţia este de 3 ani/100.000 km.
În 2011 Dacia a vândut 343.000 vehicule în Europa şi în ţările mediteraneene. Din 2004 până în prezent au fost achiziţionate aproape 2 milioane de maşini Dacia. În aceeaşi perioadă, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult în Europa.
În doar 8 ani, gama Dacia s-a extins la 9 modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker şi Dokker Van. În urma unui sondaj de opinie realizat în februarie în cinci ţări europene, Dacia a fost desemnată cea mai fiabilă marcă auto de pe piaţă de către cei 30 000 de clienţi care au răspuns anchetei.