Hyundai va sosi la Frankfurt cu o noutate importantă. Sud-coreenii vor prezenta următoarea generație i30, ce beneficiază de un design complet schimbat. Cel mai bine vândut hatchback de segment C al mărcii a fost desenat și conceput integral la Centrul Tehnic Hyundai Europa din Rüsselsheim, Germania, și reprezintă o evoluție a limbajului unic „sculptură fluidă” – ADN-ul de design distinctiv al mărcii.
Modelul utilizează linii fluide inspirate din natură și arhitectură modernă pentru a oferi, în mod constant, o imagine în trei dimensiuni a vehiculelor Hyundai. De la debut, „sculptura fluidă” a reprezentat limbajul de design din spatele tuturor noilor modele Hyundai lansate în Europa.
„Când am conceput noul i30, am folosit linii puternice și fluide pentru a sculpta o mașină cu un design atletic, ce oferă un sentiment de mișcare constantă, chiar și când staționează. Din schița preliminară se poate observa că am optat pentru o postură impozantă, ce transmite o atitudine îndrăzneață prin caracteristicile sportive și proporțiile dinamice. Din acest punct de vedere, noul model se aseamănă cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul să recunoască ADN-ul Hyundai în ambele modele,” a declarat Thomas Bürkle, designer șef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.
Noua generație i30 poate fi recunoscută și prin semnătura frontală Hyundai – grila cu formă hexagonală.
„Ne așteptăm ca noua generație a modelului i30 să joace un rol important în dezvoltarea imaginii de marcă la nivel european și să întărească poziția celui mai bine vândut vehicul al mărcii în Europa”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe.
„Sub sloganul „New Thinking. New Possibilities”, echipa noastră europeană de designeri a conceput o mașină care se integrează perfect contextului european datorită designului curajos și hotărât. Așteptăm cu nerăbdare prezentarea mașinii în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna viitoare”, a adăugat Allan Rushforth.