Peugeot îşi îmbogăţeşte gama cu un automobil pe jumătate nou, pe jumătate vechi. Destinat doar pieţei europene, modelul 206+ a debutat oficial şi în România.
Disponibil în două versiuni de caroserie hatchback în trei şi cinci uşi, „noul” automobil va ajunge la concesionari în luna octombrie. Deşi nu foarte ingenioasă, soluţia aleasă de Peugeot îi poate dezamăgi pe unii, însă nu vorbim de o maşină de fiţe ci doar de un produs adaptat recesiunii.
Peugeot echipează 206+ cu două motorizări cunoscute, preluate de la alte modele din gama actuală. Ambele propulsoare sunt unităţi de 1,4 litri, cuplate la transmisii manuale cu cinci trepte. Motorul pe benzină dezvoltă 75 de cai putere, iar cel diesel HDi produce 70 de cai putere.
Ca preţ, 206+ se situează între 107 şi 207, pe piaţa românească acesta fiind livrat cu un preţ de bază de 9.916 euro cu TVA.
Rezultat prin unirea a două generaţii, „noul” model subcompact împrumută numeroase elemente estetice atât de la 206, cât şi de la 207.
Spre deosebire de alte modele din gama Peugeot, clienţii vor putea opta în cazul lui 206+ pentru doar două linii de echipare: Eclipse şi Urban.
Designul este un hibrid între secţiunea frontală a actualului 207 şi linia vechiului 206, de la care s-au copiat aproape în detaliu formele părţii spate.
Peugeot spune că modelul recent lansat nu este un automobil de buget, ci doar un răspuns potrivit la ceea ce îşi doreşte clientul în vremuri de criză.
Peugeot 206+
Versiuni caroserie: 3 şi 5 uşi
Motorizări: 2
Benzină: 75 CP
Diesel: 70 CP
Niveluri de echipare: Eclipse şi Urban
Preţ de lansare: 9916 euro cu TVA