Honda a ajuns repede pe culmile succesului acolo unde se aştepta mai puţin. În ciuda unui rating de top în ceea ce priveşte satisfacţia clienţilor, piaţa europeană nu a fost niciodată un punct fierbinte pe harta mărcii japoneze.
Lucrurile s-au schimbat odată cu apariţia noului Insight, care a convins publicul prin valenţele sale ecologice, dar şi preţul mai mic de 20.000 de euro.
Hibridul marchează o cotitură în opţiunile clienţilor pe Bătrânul Continent, fapt revelat şi de clasamentul de vânzări publicat de Jato Dynamics, una din cele mai mari companii de audit.
Datele furnizate indică o creştere continuă a cererilor pentru modelul Honda Insight, care, încă din luna mai, s-a instalat pe primul loc în clasamentul european de vânzări pe sectorul automobile ecologice.
În primele opt luni ale anului curent, Insight a reuşit să îşi menţină dominaţia, deşi, între timp, şi-a făcut apariţia rivalul principal, Toyota Prius. Modelul Honda are un avans destul de consistent, creat în principal datorită preţului mai scăzut de achiziţie. În viitorul apropiat, Honda va mai lansa două automobile pe alimentare alternativă: Jazz Hybrid şi un model sportiv de mici dimensiuni, bazat pe conceptul CR-Z.