BMW are cu ce să te ispitească în sezonul estival. Patru versiuni deschise, una şi una, însă cu siguranţă M3 Cabrio este cel care te va ajuta sa te remarci mai uşor. Nu doar pentru simplul fapt că vorbim de o luxoasă decapotabilă germană, ci pentru sunetul motorului şi dârele de fum ale axei spate.
Modelul sportiv ascunde sub vestimentaţia de metal un motor V8 de 420 de cai putere capabil să genereze un cuplu torsional de 400 de Nm la 3.900 de rpm.
Cabrioletul este unul din cele mai impulsive modele de performanţă oferite de BMW. Este un pic mai leneş decât M3 Coupe, din pricina celor 205 de kilograme luate în greutate, provenite de la acoperişul din oţel uşor, acţionat de un sistem electro-hidraulic. Plafonul se poate retracta în numai 22 de secunde. Modelul deschis demarează de la 0 la 100 km/h în 5.3 secunde, cu 0,4 secunde mai puţin decât coupe-ul, în timp ce viteza de vârf nu este deloc afectată, pentru că oricum este limitată electronic la 250 de km/h.
BMW a dispus ca M3 Cabrio să fie dotat în pachetul standard cu airbaguri frontale, laterale şi de tip cortină, faruri adaptive bi-xenon şi un sistem audio cu 16 difuzoare de înaltă fidelitate BMW Individual High End, oferit ca dotare opţională. Decapotabila de performanţă este primul model echipat cu noua transmisie cu şapte rapoarte cu ambreiaj dublu, denumita M DKG.
Din punct de vedere estetic, M3 Cabrio propune de aceleaşi linii agresive la partea frontală, completate perfect de prizele de aer ale capotei, jantele cromate şi ţevile de eşapament duble.