Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 30 apr 2009 - Anul XIV, nr. 98 (4084)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Bentley GT Speed, dinamită pe roţi

Bentley are un cuvânt greu de spus în sectorul maşinilor de lux. Sportiv sau nu, fiecare model în parte este o poveste la fel de captivantă ca şi istoria manufacturierului britanic.

Spre exemplu, noul Continetal GT Speed se doreşte a fi un omagiu adus înaintaşilor din perioada interbelică, 1923-1929 când au fost comercializate primele exemplare cu titulatura Speed. Derivat din impozantul coupe Continental GT, noul vehicul este cel mai puternic model fabricat vreodată de Bentley.

Alăturarea acronimului GT (Gran Turismo) vorbeşte de la sine despre abilităţile electrizantului coupe, echipat cu un motor impresionant ca putere şi performanţă, unitate capabilă să accelereze de la 130 la 200 km/h în fix 3 secunde.

Propulsorul W12 este o variantă optimizată a propulsorului care până nu demult aloca 600 de cai putere. Modificările aduse agregatului au avut ca scop principal câştigarea câtorva cai putere şi îmbunătăţirea parametrilor dinamici. Inginerii au dus puterea motorului până la 616 CP, valoare care îi permite noului Continental GT Speed să sprinteze de la 0 la 100 km/h în numai 4,5 secunde şi să atingă o viteză maximă de 326 km/h. Bijuteria mecanică oferă cu 9% mai multă putere şi cu 15% mai mult cuplu motor decât versiunea GT.

Consumul mediu declarat de producător este de 16,6 litri/100 km, în timp ce nivelul emisiilor ajunge la 400 g/km CO2. Toate aceste performanţe demne de un automobil de înaltă ţinută sportivă nu ar fi fost posibile dacă nu ar fi fost adoptate o serie de componente uşoare, inclusiv a şasiului a cărui greutate a fost mult redusă.

Notabile sunt şi modificările de ordin aerodinamic efectuate la nivelul spoilerului faţă. Acesta este redimensionat şi include prize de aer mult mai mari pentru o răcire mai eficientă a motorului.

Continental GT Speed se bazează pe acelaşi sistem de frânare ca şi sedanul Continental Flying Spur, utilizând discuri de frână cu dimensiunile 405 x 36 mm pentru roţile din faţă  şi 335 x 22 mm pentru roţile spate. Clienţii care îşi doresc un sistem mult mai eficient şi rezistent la frânări bruşte şi/sau repetate pot opta pentru discuri ceramice de 420 x 28 mm pentru puntea anterioară şi 356 x 28 mm pentru roţile axei spate, asupra cărora acţionează etriere cu 8 pistonaşe. Deşi sunt mai costisitoare discurile de frână din carbon ceramic prezintă două avantaje majore: uşurează masa maşinii cu 20 de kilograme şi nu necesită întreţinere, ele fiind garantate pe viaţă.

Pe lângă motor Bentley a mai fost efectuat şi alte modificări tehnice la suspensii, direcţie şi sistemele de securitate activă pentru ca ţinuta de drum a vulcanicului GT Speed să fie exemplară.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bentley GT Speed, dinamită pe roţi .
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 1032 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bentley GT Speed, dinamită pe roţi0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei