Škoda va avea o mulţime de premiere la apropiatul Salon Auto de la Geneva. Printre noutăţile absolute la standul cehilor se va număra şi versiunea de producţie a viitorului Fabia Scout.
Derivat din conceptul omonim, dezvăluit în urmă cu aproape doi ani, noul model va păstra detaliile de ordin estetic şi designul acestuia.
Bazat pe platforma tehnică a versiunii Fabia Combi, noul model va dispune doar de tracţiune pe puntea faţă şi elemente specifice liniei de vehicule “Scout”.
Informaţiile referitoare la motorizări nu au fost publicate, însă este de aşteptat ca Fabia Scout să beneficieze de cel puţin un propulsor diesel şi unul pe benzină.
Cel puţin la data lansării conceptului, septembrie 2007, Škoda anunţase o gamă formată din şase propulsoare - trei benzină şi trei turbodiesel - cu puteri cuprinse între de 70 şi 105 CP. Este foarte posibil ca oferta să fie regăsită şi pe modelul de serie, sau la fel ca şi în cazul versiunii Roomster Scout să fie disponibile doar patru motorizări: benzină 1,4 litri 16V cu 86 CP respectiv 1,6 litri 16V de 105 CP şi diesel 1,4 litri de 80 CP respectiv 1,9 l de 105 CP. Agregatele TDI vor utiliza cea mai noua generaţie a sistemului de injecţie common-rail, Škoda renunţând treptat la sistemul pompă-injector.
Portbagajul dispune de 480 de litri, iar volumul total de stocare poate ajunge până la 1.460 de litri, cu bancheta rabatată.
Fabia Scout va dispune de scaune mai tari, cu o mai bună susţinere, gardă la sol ridicată, pneuri de dimensiuni mai mari, bosaje din plastic aplicate caroseriei care conferă robusteţe şi un aspect spartan. Acesta va fi cel de al treilea model Škoda în gama Scout care include în prezent versiunile Roomster Scout şi Octavia Scout.