Fiat a urcat foarte repede culmile succesului.
Renaşterea legendei 500 a readus în actualitate stilul retro şi marchează o revenire spectaculoasă a maşinilor de oraş. Tot lui i se datorează şi faptul că producătorul italian funcţionează cu motoarele la maximum pentru a-şi onora comenzile.
Sergio Marchionne, director executiv la Fiat din mai 2004, susţine că noul 500 este foarte bine primit de europeni şi lucrurile evoluează foarte bine. În consecinţă, numărul de cereri pentru mezinul gamei de automobile Fiat a depăşit estimările iniţiale, compania fiind nevoită să crească producţia pentru a ţine pasul cu pieţei.
După numai un an de la introducerea sa pe pieţele europene, micul 500 este noua revelaţie a industriei de profil. Astfel, producţia anuală a fost mărită de la 140.000 unităţi la peste 200.000 de unităţi anual. Este pentru a doua oară când Fiat îşi revizuieşte planul de producţie după ce, în ianuarie, a ridicat ţinta de producţie. Iniţial, Fiat prognozase un volum anual de 120.000 de modele la uzina din Tychy – Polonia, însă după numai o jumătate de an a fost nevoit să adauge încă 20.000 de exemplare pentru ca, ulterior – în iunie 2008, cifra să crească de încă trei ori.
Fiat a anunţat că în decursul unui an, mai precis în perioada iulie 2007 - iunie 2008 au fost înregistrate un număr de 230.000 de comenzi pentru noul 500.
Depăşirea obiectivului propus este rodul unui plan de salvare a diviziei de autoturisme Fiat, lansat în urmă cu doi ani de Marchionne, prin care s-a urmărit creşterea vânzărilor de autoturisme cu aproape 50% şi dublarea profiturilor până în 2010. La instalarea sa în funcţie, Sergio Marchionne a preluat o companie aflată în mare dificultate şi care acumulase pierderi de 6 miliarde de euro.