Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 3 iul 2008 - Anul XIII, nr. 154 (3835)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Volkswagen Phaeton nu va fi tras pe dreapta

Volkswagen este frate cu succesul. Destinul nu a pus prea multe piedici, constructorul german reuşind să transforme aproape fiecare model într-o afacere profitabilă. În cei aproape 70 de ani de activitate au fost atât de puţine eşecuri, încât le poţi număra pe degetele unei mâini.

Printre cei căzuţi din dreptul la succes se numără şi Phaeton, model cu un parcurs sinuos care a dat destule emoţii şefilor companiei din Wolfsburg.

Lansată în 2002, după prezentarea din martie de la Salonul Auto de la Geneva, noua limuzină Volkswagen era descrisă în termeni elogioşi şi i se prevestea un viitor foarte roz, deşi avea să concureze automobile de lux ca Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7.

Complimentele nu au fost de ajuns pentru a-i convinge pe clienţii de limuzine că Phaeton este chiar alternativa potrivită la costisitoarele modele menţionate anterior. Rezultatele vorbesc de la sine. Din ziua debutului şi până astăzi s-au vândut 33.000 de exemplare Phaeton, compartiv cu 105.000, cât ar fi trebuit să fie până astăzi. Producţia a fost stabilită la 20.000 de unităţi pe an, faţă de 5900 câte au fost asamblate, de exemplu, anul trecut. Rezultatele negative nu l-au descurajat pe fostul, dar şi nici pe actualul şef să renunţe la sedanul de clasă mare, în schimb

l-au retras de pe acele pieţe unde vânzările erau nesemnificative. Volkswagen crede şi acum că automobilul de peste 5 metri lungime echipat cu tracţiune integrală şi motoare V6, V8, V10 şi W12 încă nu şi-a spus ultimul cuvânt. Şi au dreptate! În primul trimestru din 2008, Volkswagen a comercializat 769 de modele Phaeton, un record tradus printr-o creştere a vânzărilor cu 45.4% faţă de perioada similară a anului trecut.

Estimările manufacturierului sunt mai mult decât optimiste, Volkswagen anunţând că până la sfârşitul anului speră să vândă 7000 de unităţi. Odată cu acest rezultat germanii spun că intenţionează să lanseze în 2011 o nouă generaţie, ce va împrumuta platforma de la Bentley Continental, risipind zvonurile care dădeau ca sigur sfârşitul de carieră al sedanului Phaeton.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Volkswagen Phaeton nu va fi tras pe dreapta.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 532 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volkswagen Phaeton nu va fi tras pe dreapta0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei