Mercedes îşi trimite noii mesageri în lume, vestind schimbarea mult promisă de germani. Totul se leagă de îmbunătăţirea calităţii finisajelor şi a fiabilităţii componentelor, două capitole unde Mercedes nu a ţinut pasul cu tovarăşii din clasa premium. Dar maşinile lor au avut întotdeauna ceva special, care i-a făcut pe proprietari să se simtă mai speciali decât alţii, având în vedere tradiţia şi prestigiul constructorului din Stuttgart. Spre exemplu, SL a fost declarat, nu de puţine ori, cel mai sexy cabriolet, sau cel mai performant, dacă ne referim la versiunea AMG.
Din luna aprilie, Mercedes aduce pe piaţă modelul 2008, care reprezintă o redefinire a limbajului de design ce îmbină linia obişnuită a unei decapotabile germane cu rafinamentul de top împrumutat de la nava amiral S-Klasse.
La secţiunea frontală blocurile optice au fost redesenate, în timp ce grila motorului vine cu unele modificări notabile, menite să dea o notă de maturitate. Spatele maşinii dispune de un spoiler puţin modificat estetic şi un deflector ce găzduieşte ţevile de eşapament cromate.
Interiorul propune şi el câteva schimbări de decor, nu neapărat impresionante dar cel puţin fireşti pentru o versiune Facelift. Volanul cu trei spiţe îmbrăcat în piele este împrumutat de la CLS, la fel ca şi instrumentarul de bord, astfel Mercedes reuşind să facă unele mici economii pentru dezvoltarea noului SL.
Partea de motorizare va beneficia de motoare V6 de 3.0 litri, V8 de 6.3 litri şi V12 de 6.5 litri, cu valori cuprinse între 231 şi 612 cai putere.
Toate schimbările, enumerate mai devreme, au preţul lor. Cel puţin la gama SL preţurile sunt cam extreme. Pornesc de la 84.000 de euro şi se opresc la 230.000 de euro.
Mercedes şi-a propus să comercializeze în acest an doar 70.000 de bucăţii din gama SL, din care mai bine de jumătate vor lua calea Americii.
În opinia oficialilor germani, baza vânzărilor o va constitui versiunea SL350 Sport.