Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 15 feb 2008 - Anul XIII, nr. 38 (3719)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Ford Ka, ori kinetic, ori bonom?!

Ford mai are un singur pas de făcut. Trebuie doar să bifeze ultimul său obiectiv, înainte să se dedice unor alte proiecte de anvergură.

Citadina Ka este singura noutate importantă cu care divizia europeană poate să captiveze atenţia publicului. După dezvăluirea versiunii Ka pentru piaţa sud-americană, mulţi dintre fanii acestui model s-au declarat dezamăgiţi. Ford a luat act şi se spune că pe ultima sută de metri a făcut unele modificări importante la partea estetică. Dacă britanicii anunţă că Ford Ka va prelua trăsăturile kinetice observate la conceptul Ford Verve, germanii sunt rezervaţi şi susţin că estetica noului Ka va fi una „blândă”, nicidecum „kinetică”. Cine spune adevărul? Există un singur mod de a afla, Salonul Auto de la Geneva.

În prezent ştim doar că Mezinul Ka va avea o nouă generaţie, cea de a doua, al cărei debut este prevăzut să se producă cel mai târziu în noiembrie, anul curent. Înainte ca producţia să înceapă, Ford şi-a reconsiderat poziţia vizavi de dezvoltarea micuţului automobil. Astfel, noul Ka nu va mai fi construit pe platforma lui Fiesta, aşa cum s-a întâmplat cu prima generaţie şi cum era prevăzut şi pentru următoarea. De asemenea, Ford a renunţat la colaborarea cu Mazda, preferând serviciile celor de la Fiat. Avantajele cooperării cu grupul auto italian sunt multiple. Ford va produce noul Ka la aceeaşi uzină poloneză din Tichy unde Fiat asamblează un alt mini, proaspătul 500.

Apropierea dintre Ka şi torinezul 500 are la bază motive de natură financiară dar şi tehnică, asta pentru că vehiculul Ford va economisi bani frumoşi folosind platforma mecanică, motoarele, direcţia, sistemul de frânare şi chiar şasiul de la Fiat 500.

Vor fi disponibile diverse variaţiuni Ka pe tema originală a maşinii de serie. Sunt aşteptate versiunile: cabrio sau StreetK, un model de tip crossover denumit FamilyKa, o ediţie sport botezată RaceKa şi una economică echipată cu motor hibrid şi intitulată CityKa.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ford Ka, ori kinetic, ori bonom?!.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 524 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ford Ka, ori kinetic, ori bonom?!0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Castroane verzi 4 porţii - 65 minute 4 dovlecei50g paste scurte 1 lingură ulei de măsline1 ceapă2 căţei de usturoi2 linguri boabe de porumb fiert2 linguri mazăre verde fiartă100g spanac4 linguri caşcaval ras1 ou200g roşii 1 leg. mărarsare, piper ... Citeşte