Cadillac încearcă din răsputeri să facă faţă concurenţilor europeni şi japonezi. Subsidiara General Motors este în plin proces de transformare a propriei game fără însă a se depărta de propriile valori. Schimbarea a început de sus în jos, de la modelul din clasa superioară STS primul automobil pregătit să ia faţa eternilor rivali, BMW, Lexus şi Mercedes. Pe lângă versiunea prezentată anul trecut în iarnă, Cadillac revine în centrul atenţiei cu STS-V, model care se vrea a fi un mix între cele două sectoare de vârf ale industriei auto segmentul lux şi segmentul sport. Sedanul din imagine reprezintă apogeul eleganţei şi puterii oferite de Cadillac. STS-V este propulsat de o unitate supraalimentată V8 de tipul Northstar, capabilă de prestaţii ultra-dinamice. Cilindreea a fost mărită până la 4400 cmc, blocul motor a primit un compresor volumetric şi intercooler foarte eficient. Puterea motorului a crescut până la 476 CP iar viteza de top atinge 270 km/h. Cele mai bune momente de cuplu torsional se obţin între 2.200 şi 6.000 rpm, cuplul motor maxim fiind de 600 Nm.
Comparativ cu berlina STS, modelul sport vine echipat la partea frontală cu o nouă grilă, de tip fagure, spoiler modificat şi prize de aer suplimentare pentru o mai bună răcire a motorului. Supersportiva STS-V va costa în Europa circa 75.500 de euro.