Lexus este singurul străin sau „ausländer” cum i-ar spune germanii de la Audi, BMW şi Mercedes, ce poate schimba regulile jocului în raportul de forţe cu axa Ingolstadt-Munchen-Stuttgart. La fel ca orice brand premium cu pretenţii, constructorul japonez, parte a grupului Toyota, ţine să evoce excesiv avantajele sale. Lexus este cunoscut pentru două lucruri: fiabilitatea şi fineţea tehnologiilor. Pe acelaşi criteriu a fost construit şi noul GS 460, model de lux ce întronează plăcerea condusului la cel mai înalt nivel. Sedanul va fi lansat anul viitor, cu aceeaşi strategie bazată pe preţuri competitive şi mediatizarea dusă la paroxism a standardului de calitate. GS 460 este urmaşul nobilului GS 430 ce se va retrage în linişte, după o carieră de scurtă durată dar prolifică. Lexus a simţit nevoia de mai multă mişcare, prin urmare nu numai că a amplificat-o la nivel senzorial dar a şi instrumentat-o din punct de vedere tehnic. Schimbarea, cu vizibile efecte benefice, s-a petrecut în zona de propulsie unde vechiul motor de 4.3 litri a fost înlocuit de agregatul de 4.6 litri de 347 cai putere, unitate pe benzină împrumutată de pe modelul LS. Cuplul torsional atinge 460 Nm la 4100 de rotaţii pe minut, o valoare ce permite elegantei maşini japoneze să realizeze sprinturi vioaie pe paliere de timp mai scurte. Oferta Lexus mai conţine două propulsoare, de 3.0 litri pe benzină şi hibridul 450h în configuraţia benzină-electric. Toate aceste versiuni sunt conectate la sistemul VDIM, un dispozitiv de gestionare a dinamicii condusului. Sedanul a suferit şi câteva schimbări estetice la partea aerodinamică, oglinizi retrovizoare şi grila motor îmbrăcată în crom, toate conferind o imagine de prospeţime. Noul Lexus GS 460 este mai scump cu 2700 de euro faţă de GS 430 şi va fi comercializat începând cu a doua decadă a lui ianuarie 2008 la un preţ de peste 45.000 de euro.