Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 16 apr 2009 - Anul XIV, nr. 88 (4074)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Sondaj

Românii sunt cei mai atenţi la preţurile fructelor, legumelor şi lactatelor

Bunurile de consum pentru care preţul este cel mai important în cazul consumatorilor români sunt fructele, legumele, laptele proaspăt, ouăle şi produsele lactate, potrivit unui sondaj realizat de firma de cercetare Mednet.

Astfel, pe o scară de la 1 la 5, interesul acordat preţului a fost de 4,51 în privinţa fructelor şi de 4,5 în cazul legumelor. La categoria bunurilor nealimentare, cel mai mare punctaj a fost obţinut de electrocasnice (4,38).

Raioanele de alimente unde românii acordă mai multă importanţă preţului sunt cele de legume/fructe şi peşte proaspăt, în timp ce pe segmentul produselor nealimentare preţul este mai important în cazul articolelor de la departamentele de electrice/electrocasnice, IT/ papetărie sau de îmbrăcăminte şi încălţăminte.

Comportamentul consumatorilor în privinţa preţurilor diferă în funcţie de venitul cumpărătorului.

"Pe măsură ce creşte venitul celor intervievaţi, scade interesul pentru preţul bunurilor de larg consum, cum ar fi alimentele sau produsele de curăţat. În cazul celor cu venituri mai mari, atenţia este îndreptată spre preţul electrocasnicelor, al echipamentelor audio-video sau al produselor textile", a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, Lăcrămioara Laura Voinea, managing partner Mednet.

Totodată, românii acordă o importanţă mărită afişării preţului clar şi lizibil pe rafturile magazinelor şi corectitudinii preţurilor de pe etichetele produselor.

"Faptul că respondenţii au acordat o importanţă deosebită modului în care este afişat preţul denotă că au avut, în trecut, situaţii neplăcute în această privinţă", a mai spus Voinea.

În funcţie de repartizarea pe sexe, femeile sunt mai atente în privinţa preţurilor produselor alimentare, cele de înfrumuseţare sau igienă corporală, în timp ce bărbaţii sunt mai atenţi la tarifele electrocasnicelor, sistemelor informatice şi softurilor.

Studiul, la care au participat 800 de respondenţi, a fost realizat în iulie 2008, în mediul urban, în oraşele cu peste 100.000 de locuitori, prin interviurui telefonice.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Românii sunt cei mai atenţi la preţurile fructelor, legumelor şi lactatelor .
 Vizualizări articol: 348 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Românii sunt cei mai atenţi la preţurile fructelor, legumelor şi lactatelor0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei